C20seh start niet. Al een paar dingen geprobeerd en gecheckt:
Aller eerst motor kwam lopend uit een e kadett gsi. Alles overgezet. Kabelboom aan de binnenkant ook. Dus de ronde stekker onder de motorkap zit gewoon zoals die zat.
1 bij contact aan klikt het brandstofrelais. Dus dat is goed.
Bij doorstarten klikt ie niet. En de brandstofpomp doet dan ook niks.
Bobine is goed meet ik gewoon stroom op . Zow op de groene draad en de zwarte draad.
Ik heb ook in de verdelerkap gemeten in het midden gewoon stroom als die op contact staat.
Ik krijg alleen geen vonk. Maar ik denk dat dat temaken heeft met dat het relais niet klikt als ne start.
Mijn andere gsi doet dat namelijk wel en dan slaat de pomp ook in
Heeft er iemand een oplossing?volgens mij is het maar een kleinigheidje
En soms tikt alles als ik contakt aanzet. Dan blijven de relais tikken en stappenmotor tikt ook en ergens daaronder komen ook wat tikken vandaan..
Aller eerst motor kwam lopend uit een e kadett gsi. Alles overgezet. Kabelboom aan de binnenkant ook. Dus de ronde stekker onder de motorkap zit gewoon zoals die zat.
1 bij contact aan klikt het brandstofrelais. Dus dat is goed.
Bij doorstarten klikt ie niet. En de brandstofpomp doet dan ook niks.
Bobine is goed meet ik gewoon stroom op . Zow op de groene draad en de zwarte draad.
Ik heb ook in de verdelerkap gemeten in het midden gewoon stroom als die op contact staat.
Ik krijg alleen geen vonk. Maar ik denk dat dat temaken heeft met dat het relais niet klikt als ne start.
Mijn andere gsi doet dat namelijk wel en dan slaat de pomp ook in
Heeft er iemand een oplossing?volgens mij is het maar een kleinigheidje
En soms tikt alles als ik contakt aanzet. Dan blijven de relais tikken en stappenmotor tikt ook en ergens daaronder komen ook wat tikken vandaan..