• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

C20xe in Rekord C (tips)

hallo,

nadat ik alleen maar ellende gehad heb met de cih motors van opel wil ik wat anders in mijn rekord.

ook wou ik graag wat snellers.

nu wil ik er graag een c20xe in hebben.

deze wil ik dan achter mijn orginele 4 bak hebben met vloerschakeling. of eventueel dezelfde bak maar dan 5 bak.

maar gaat dit passen? had gehoord dat hier een speciale kom voor nodig is. en past dan het vliegwiel en koppeling etc ook zo in deze bak? en past de pries as ook in de motor?

voor de onsteking had ik gehoord dat ik een dis ontsteking moet hebben voor de ruimte. klopt dit?

en hoe zit het met de motorsteunen carterpan, kabelboom etc?

iemand die hier tips heeft die dit zelf ook gedaan heeft of omgebouwd?

en die de benodigdheden weet die ik hebben moet?

Terug
Naar boven