• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CAlberts stelt zich voor!

CAlberts

Post vaak
Nou, het wordt ook maar eens tijd dat ik mij voorstel!

Ik ben Chiel, ben 23 jaar oud en werk als schadbehandelaar personenschade bij een grote verzekeringsmaatschappij.

Ik moet iedere dag een uur rijden naar mijn werk en weer terug en ben dus erg blij met mijn comfortabele Vec C1 sedan die ik onlangs gekocht heb!

Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik een GTS veel mooier vind dan een sedan, maar op het moment dat ik een auto zocht (had vrij acuut een andere nodig), kon ik geen goede GTS vinden, waar mijn portemonnee het ook nog mee eens was.

Ondertussen merk ik dat ik mijn sedan wil ombouwen naar een GTS (velgen, misschien bumpers, misschien achterlichten)... Ik ben echter totaal niet technisch, althans heb daar nog niet veel mee gedaan/ervaring mee... Ik hoop mij ei hier dus kwijt te kunnen! Ben dan ook erg blij met de how-to topics! :cool:

Nou, we spreken elkaar wellicht op het forum en heb je vragen, stel ze gerust!

Ja ik ben al druk aan het posten, is het wel zo netjes om je voor te stellen, toch?

Foto's volgen zeker! Ik verwacht een dezer dagen mn HLS module, dan gaat mn Vec ook even door de wasstraat en dan volgen de :kewlpics

Alleen dan wel op mn 'winterbaaaantjes' met doppen...

Ja ik ben al druk aan het posten, is het wel zo netjes om je voor te stellen, toch?

Foto's volgen zeker! Ik verwacht een dezer dagen mn HLS module, dan gaat mn Vec ook even door de wasstraat en dan volgen de :kewlpics

Alleen dan wel op mn 'winterbaaaantjes' met doppen...

Het werd toch een keer tijd dat ik ook mijn Vec show. Vandaag heeft hij z´n zomervelgen eronder gekregen en mocht hij de wasstraat weer door.

Wat ik tot nu toe heb gedaan:

- Xenon (H.I.D.) 6000K

- LED kentekenplaatverlichting

- ´4300K´ halogeen mistlampen

- Smoked rearlights

- 17" GTS 6-dubbelspaaks velgen

- Insignia sproeiers

- Flatblades

- HLS-module (afslagverlichting, WTTC, speedlock, daytimerunninglight, OPC scan)

Wensenlijstje:

- witte zijknipperlichten

- GTS/Signum voorbumper

- GTS achterbumper met dubbele einddemper

- Meegespoten sideskirts

- Meegespoten handgrepen

- DVD90 met CID/multi-mediasysteem

img0599e.jpg

img0597is.jpg

img0600zk.jpg

img0598v.jpg

img0605ux.jpg

img0603mp.jpg

img0601dp.jpg

img0609hg.jpg

img0606rx.jpg

img0608dw.jpg

Het werd toch een keer tijd dat ik ook mijn Vec show. Vandaag heeft hij z´n zomervelgen eronder gekregen en mocht hij de wasstraat weer door.

Wat ik tot nu toe heb gedaan:

- Xenon (H.I.D.) 6000K

- LED kentekenplaatverlichting

- ´4300K´ halogeen mistlampen

- Smoked rearlights

- 17" GTS 6-dubbelspaaks velgen

- Insignia sproeiers

- Flatblades

- HLS-module (afslagverlichting, WTTC, speedlock, daytimerunninglight, OPC scan)

Wensenlijstje:

- witte zijknipperlichten

- GTS/Signum voorbumper

- GTS achterbumper met dubbele einddemper

- Meegespoten sideskirts

- Meegespoten handgrepen

- DVD90 met CID/multi-mediasysteem

img0599e.jpg

img0597is.jpg

img0600zk.jpg

img0598v.jpg

img0605ux.jpg