• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra UPDATE

Pastra

Post vaak
Wil het toch even mede-delen.

Sommigen weten al dat ik bezig ben met mijn calibra.

En nu is een vrij grote stap genomen in het project.

De calibra heb ik samen met een maatje weggebracht naar een logeeradresje....

Voor het wegbrengen:

DSC_8498.jpg

DSC_8507.jpg

DSC_8502.jpg

Net voor het opladen:

DSC_8527.jpg

DSC_8531.jpg

DSC_8517.jpg

DSC_8540.jpg

Opgeladen:

DSC_8545.jpg

DSC_8543.jpg

En afleveren bij de tijdelijke slaapplaats...

DSC_8548.jpg

DSC_8549.jpg

Moet nog lager dus:jerry

DSC_8551.jpg

Mochten jullie geïnteresseerd zijn zal ik hier een soort workshop bij houden...:vertag

ik bouw de calibra weer terug zoals hij was... Maar door alle krassen e.d. vond ik het nodig om hem van een nieuwe huid te voorzien :wub

ik bouw de calibra weer terug zoals hij was... Maar door alle krassen e.d. vond ik het nodig om hem van een nieuwe huid te voorzien :wub

Uiteraard!!! Vind het een zeer mooie kleur, vooral als deze kleur auto goed is gedetailed komt de kleur heel mooi tot zijn recht!!!

En waarom zou ik er een ander kleurtje op gaan zetten? ben sowieso een man van de originele onderdelen. Dit ook de Rieger komt weer terug op de auto!

Wel komt er 1 niet opel-spoiler op, die zie je op de foto's ook wel...

Kan niet wachten tot volgende week:jerry

Uiteraard!!! Vind het een zeer mooie kleur, vooral als deze kleur auto goed is gedetailed komt de kleur heel mooi tot zijn recht!!!

En waarom zou ik er een ander kleurtje op gaan zetten? ben sowieso een man van de originele onderdelen. Dit ook de Rieger komt weer terug op de auto!

Wel komt er 1 niet opel-spoiler op, die zie je op de foto's ook wel...

Kan niet wachten tot volgende week:jerry

origineel gepost door InjectTheVenom

Maak me ff lekker, ik zou maar wat graag willen dat mijn auto er momenteel ook zo bij stond :jerry

Zet em maar neer:jerry wat is dat schuren toch een :fy1werk!!!

Zal jullie regelmatig op de hoogte houden.

Vandaag 3 onderdelen besteld bij de VOD.

- 2x kunststofstrips boven de zijramen, de oude waren uitgedroogd, gescheurd en stukjes weg.

- kachelradiateur, er is een kleine koelvloeistoflekkage in de auto, maar voor de zekerheid vast een nieuwe radiateur besteld

origineel gepost door InjectTheVenom

Maak me ff lekker, ik zou maar wat graag willen dat mijn auto er momenteel ook zo bij stond :jerry

Zet em maar neer:jerry wat is dat schuren toch een :fy1werk!!!

Zal jullie regelmatig op de hoogte houden.

Vandaag 3 onderdelen besteld bij de VOD.

- 2x kunststofstrips boven de zijramen, de oude waren uitgedroogd, gescheurd en stukjes weg.

- kachelradiateur, er is een kleine koelvloeistoflekkage in de auto, maar voor de zekerheid vast een nieuwe radiateur besteld

Terug
Naar boven