• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra verkocht, nu aan de Vectra :)

BlackVec

Post weleens wat
Hallo mensen, ik zal me nog even voorstellen omdat omdat waarschijnlijk niet iedereen me kent.

Ik ben Menno 25 jaar (woensdag 26) king: En ik kom uit het mooie Wognum (n-h).

Mijn calibra heb ik deze week verkocht, helaas werd het tijd om afscheid ervan te nemen na een aantal jaar er veel plezier van te hebben gehad.

Nu dus een vectra gekocht, heb is een sport geworden uit 2001, 1.8 16v motor met 125 pk.

Hij heeft vele opties zoals cruise control, en climate control, daar ben ik erg blij mee :D

Plaatje bij het praatje:

u99o8.jpg

257370l.jpg

2v2xooj.jpg

auiesy.jpg

Ook heb ik er nog een auto bij voor een jaarlijks terugkerend event namelijk de carbagerun.

6id2lh.jpg

Dat is hoe wij er vorig jaar mee door polen, hongarije, kroatie, oostenrijk noem maar op reden king:

Hier nog een paar foto's van de calibra.

2n9yogk.jpg

:wub Jammer dat hij weg is, maarja soms is het niet anders he.

Terug
Naar boven