• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Calibra voor en achter uitgelijnd:D

Maurice89

Woont hier bijna
20120723134956.jpg

20120723135010.jpg

20120723140408.jpg

20120723140420.jpg

20120723140438.jpg

20120723144139.jpg

En helaas schade :fy1

20120723150843.jpg

Eerst keek de monteur erna en daarna zovan oh shit jammer dan.... en er niks van zeggen tot ik me mondje rustig open deed :swear Word gelukkig na de vakantie gemaakt is iets van niks maar ziet er niet uit zo. Ongeveer 2a3 maanden ofzo me auto gespoten en ik loop alleen maar deuken en krassen en dergelijke op :cry Word onderhand weer opnieuw spuiten als dit zo door gaat.....

En voor de gene die er verstand van hebben de gegevens ik snap er echt geen ene hol van :kewlpics

20120723182927.jpg

20120723182944.jpg

Als je niet aan de monteur vraagt om de deuken/schade te fixen zullen ze er 9 van de 10 keer ook niks van zeggen.

Fototje werkt niet.

Ja dat merkten ik. Hij kwam met een gewicht tegen de dorpel of hoe het ook heet... en voelde er keertje over enzo en daarna zei die niks verder. Niet dat het dikke schade is maar word mooi opgelost gelukkig.

En foto's moeten werken als het goed is of welke werkt niet?

Wat een laffe stiekumme mensen zijn er toch !

Ik was door het lint gegaan als hij zn schouders zo zou ophalen , van ach wat dondert het ...

Fijne schadevrije vakantie gewenst alvast.

Terug
Naar boven