• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

carbon folie

vectra vlammen

Post weinig
ik ben op zoek naar goeie carbon folie.iemand die iets weet of eens carbon folie heeft gebruikt en tevreden over was laat het me

weten.

gr van tuinen

Kijk op stickerland.nl die hebben zeer goede recensies en hebben vvan die grote 3m carbon sticker vellen.. En hun plakken ze ook mocht je dat willen

Ik heb goedkope van NL-power (€20,-) liggen én een rolletje dure 3M carbon wrap (€75.-) maar merk niet heel erg veel verschil, de 3M is wat soepeler en rekt mooi.

@kadettgte@freeler.nl wrote::thumb Ik heb ook de folie van 3 m op rol gekocht , het zit er nu 1 jaar op buiten en binnen , mankeert nog niets aan .

Oja gisteren ook mn klapsleutel er mee gedaan . staat ook weer netjes.
033_zpssub302yn.jpg

IMG_5047_zpscf8ca32d.jpg
.

IMG_5045_zps8e0754e8.jpg
.

IMG_5049_zps23246c7e.jpg
.

IMG_5051_zpsf6bdf046.jpg
.

en waar heb je dit vandaan als ik vragen mag

@kadettgte@freeler.nl wrote::thumb Dat weet ik ff niet zo gauw , via MP maar anders moet je ff Google , is wel belangrijk dat je een gooie kwaliteit koopt , ivb met krimpen , beter ietsje meer betalen , heb ik toen ook gedaan , .

Suc6 Gr. Leo

... en verkleuren ( witte waas) als je auto met de zomer veel in de zon staat...

@Wess1988 wrote:Nice!

Zal het ook mooi zijn om de onderbumper (voorbumper ) te doen met dit?

kan je altijd proberen wess

ik heb ook al folie besteld via stickerland.als het binnen is eens kijken of het lukt wat ik wil.

Terug
Naar boven