Hallo, heb een vraagje met betrekking tot het ombouwen van een c20xe naar carburateurs.
Wil mijn corsa ( c20xe) graag gaan ombouwen naar carburateurs.
Wil dit zo goedkoop mogelijk houden en zoveel mogelijk zelf maken.
Lees met regelmaat dat mensen hier yamaha r1 carburateurs voor gebruiken of fireblade carburateurs, daarnaast lees ik ook dat ze gewone 40mm / 45 mm webercarbs gebruiken.
Kun je met motorfiets carbs hetzelfde bereiken als met gewone carbs ?
En als ik motorfiets, carbs gebruik wat moet ik aanpassen aan de carburateurs ? ( sproeiers, kelken, e.d. ? )
En hoe zit het met afstellen van motorfiets carbs t.a.v. gewone carburateurs ? ( meer werk ? )
Daarnaast wil ik graag weten of het ook mogelijk is om in plaats van benzine ethanol te gebruiken met carburateurs, of dat dit weer ingewikkelder word.
Het gaat hier om een ( prof.) crossauto zonder emissie eisen en apk e.d.
Alle info is welkom
Wil mijn corsa ( c20xe) graag gaan ombouwen naar carburateurs.
Wil dit zo goedkoop mogelijk houden en zoveel mogelijk zelf maken.
Lees met regelmaat dat mensen hier yamaha r1 carburateurs voor gebruiken of fireblade carburateurs, daarnaast lees ik ook dat ze gewone 40mm / 45 mm webercarbs gebruiken.
Kun je met motorfiets carbs hetzelfde bereiken als met gewone carbs ?
En als ik motorfiets, carbs gebruik wat moet ik aanpassen aan de carburateurs ? ( sproeiers, kelken, e.d. ? )
En hoe zit het met afstellen van motorfiets carbs t.a.v. gewone carburateurs ? ( meer werk ? )
Daarnaast wil ik graag weten of het ook mogelijk is om in plaats van benzine ethanol te gebruiken met carburateurs, of dat dit weer ingewikkelder word.
Het gaat hier om een ( prof.) crossauto zonder emissie eisen en apk e.d.
Alle info is welkom