• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

carwrapping foto's

lambo452

Post vaak
wie heeft er fotos van een gewrapte astra?

f,g,h en j allemaal??

alleen motorkap of dak?? gewoon posten..

of ben je iets van plan??

laat het weten/zien

zo ga ik (hopelijk van de week) creatief zijn met witte 3D carbon folie

als dit gedaan is ga ik zeker hier mn fotos posten!!

maatje van me heeft ze dak van z'n G tijd terug laten doen in carbon.. ziet der zeker strak uit

foto's!! :jerry

deze gtc van een maatje van me

gewrapt dak, spiegels, die chrome rand in de grille en op de koffer!!

WP_000333.jpg

_MG_8134.jpg

wrappen, vind het helemaal niets.

het spijt mij zeer, een dak of een gril is tot daar aan toe, maar je hele auto gaat mij veelste ver.

ik heb een vraag over het wrappen, blijft dit mooi door de zon en blijft het ook goed plakken?

of ligt dit aan de prijs van de folie.

ik had het wel is gehoord maar nooit echt aandacht aan besteed.

@miral astra wrote:ik heb een vraag over het wrappen, blijft dit mooi door de zon en blijft het ook goed plakken?

of ligt dit aan de prijs van de folie.

ik had het wel is gehoord maar nooit echt aandacht aan besteed.

Heeft puur met kwaliteit te maken van de folie i.c.m. het onderhoud ervan.

@robert_corsa wrote:wrappen, vind het helemaal niets.

het spijt mij zeer, een dak of een gril is tot daar aan toe, maar je hele auto gaat mij veelste ver.

en als het nou in een gewone kleur is? :P

zit er heel misschien aan te denken om de auto te wrappen, in mijn oude kleur, en dan het dak + dakspoilertje in (carbon) zwart.

mits spuiten niet goedkoper is natuurlijk. mocht het elkaar niet ontlopen, ga ik natuurlijk voor spuiten. ;)

@ Benno: witte Carbon? heb je een voorbeeld?

ik vind dat nep klinken, carbon in zwart vind ik mooier dan wit, tenminste, gebaseerd op het feit van hoe het klinkt..... ;)

kijk ff op google valentijn:P

gewoon witte 3d carbon folie intikken en dan bij afbeeldingen.. dan moet je het tegen komen..

en ja zwart carbon vind ik zo standaart.. en het gaat er niet om of dat t er echt uitziet maar dat het eens iets anders is als een witte auto met zwart dak of iets.. ik wil het net anders hebben..

@lambo452 wrote:foto's!! :jerry

deze gtc van een maatje van me

gewrapt dak, spiegels, die chrome rand in de grille en op de koffer!!

WP_000333.jpg

_MG_8134.jpg

das toevallig deze zag ik afgelopen zaterdag bij de McCarwash in amersfoort noord

ik ben is rond gaan kijken naar deze folie, en er is heel wat op de markt (kleuren)

ook een hoop prijs verschil.

nu staat er genoeg op E-bay en moet het meeste uit engeland komen.

hoe meer ik naar zit te kijken hoe meer ik het eigenlijk zelf ook wil.

nu kan iederreen wel de zijkant - dak of motor kap doen, maar bumpers en vleugel lijkt me een heel stuk moeilijker.

een filmpje van een astra H :

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=goJWotaCO08" onclick="window.open(this.href);return false;

wrapfolie.jpg

velgen zijn toch niet zo heel goed gedaan in de bovenste bocht zie je waar hij is ingesneden

want voor velgen te doen gaat maat met 1 type folie de rest is allemaal voor redelijke vlakke stukken te doen

nu bv als je je bumpers wil doen moet je een andere type folie hebben omda de rest niet zo flexibel is

bij mijn weten word dit type folie maar door 1 fabrikant gemaakt

Terug
Naar boven