• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Cassettehouder > opbergbak?

D-gek

Post weleens wat
Is er een opbergbak of iets dergelijks dat ik kan plaatsen ipv m'n huidige cassettehouder?

Daar was ik ook al achter gekomen ;)

Maar dan hou je zo'n "onafgewerkt" bakje over..ik neem aan dat zo'n cassettehouder

een optie was toendertijd, dus dan zou er ook een standaard bakje moeten zijn.

Daar was ik ook al achter gekomen ;)

Maar dan hou je zo'n "onafgewerkt" bakje over..ik neem aan dat zo'n cassettehouder

een optie was toendertijd, dus dan zou er ook een standaard bakje moeten zijn.

Dat is dan ook weer duidelijk, dan haal ik die cassettehouder eruit. (en gaat de kast in)

Bedankt voor de reactie!

Dat is dan ook weer duidelijk, dan haal ik die cassettehouder eruit. (en gaat de kast in)

Bedankt voor de reactie!

Als je nog een koper zoekt voor de casettebakhouder? Ik ben mijn Manta zo origineel mogelijk aan het maken en ik mis deze bak nog.

Grt,

Gerben.

Als je nog een koper zoekt voor de casettebakhouder? Ik ben mijn Manta zo origineel mogelijk aan het maken en ik mis deze bak nog.

Grt,

Gerben.

Ik gaf al aan dat deze bij mij in de kast komt te liggen, aangezien m'n Manta helemaal

origineel is. En dat wil ik later als het nodig is weer terug kunnen draaien, dus wat dat

betreft delen we gelukkig dezelfde mening :thumbup

(Maar mocht ik zo'n houder ergens tegenkomen dan neem ik die in ieder geval mee, als

ik daar eventueel iemand anders blij mee kan maken.)

Ik gaf al aan dat deze bij mij in de kast komt te liggen, aangezien m'n Manta helemaal

origineel is. En dat wil ik later als het nodig is weer terug kunnen draaien, dus wat dat

betreft delen we gelukkig dezelfde mening :thumbup

(Maar mocht ik zo'n houder ergens tegenkomen dan neem ik die in ieder geval mee, als

ik daar eventueel iemand anders blij mee kan maken.)

Volgens mij passen de universele cassettehouders er in die

ook je ook in huis had om cassettes in op te bergen. Die

moet ik nog ergens hebben liggen....zal even zoeken en

kijken als die ook passen.

Terug
Naar boven