• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CD30 Astra H geeft dof geluid

Halo allemaal,

In mijn Astra H zit een CD30. Bij de aankoop vrat die mijn cd's op.

Daarom heeft de dealer er een nieuwe in gezet.

Echter geeft deze nieuwe een dof geluid met wel erg veel bas.

Ik moet de Treble op +9 zetten en de Bass op -10 om een redelijk geluid te verkrijgen.

De dealer vind dat het geluid wel oké is. Maar de vorige cd30 (die de cd's op vrat) gaf een veel meer helder geluid.

Herkent iemand dit euvel?

En weet iemand toevallig waar AS-knopje voor is op de cd30?

Groeten,

Steven

Dat is geen nieuwe geweest, maar een tweedehandse.

Gewoon mee terug gaan dan je niet tevreden bent, anders gewoon om de manager/chef vragen. Het probleem wordt veroorzaakt of door de radio

As is geloof ik Auto save, dan gaat ie zelf scannen en opslaan totdat z'n snelkeuze vol zit.

Tevens is dit te knop om de beveiligingscode in te kunnen vullen.

Bij mij hetzelfde, de Bass staat op -3 en de treble op +9 al vanaf ik hem kreeg. Omdat ik een lease heb heb ik ook meerdere leenauto's gehad tijdens service en reparatie en met de CD30 radios die ik heb gezien was het allemaal anders.

Bedankt voor de antwoorden allemaal.

Vandaag gaat de auto weer naar de dealer.

@2e-c14nz: Ja, de tweeters zitten volgens mij ter hoogte van de buitenspiegels en die doen volgens mij gewoon. Ik ga zo eens luisteren.

Terug
Naar boven