Heb sinds vandaag de beschikking over een opel astra. Daarin heb ik als optie usb-aansluiting laten monteren. Deze werkt, maar alle mp3's worden op alphabetische volgorde op titelnaam getoond en gespeeld, ondanks dat ik meerdere mappen op mijn usb heb staan (de cd400 maakt dus een lijst op alphabetische volgorde van ALLE mp3's uit ALLE mappen). Kan iemand mij vertellen hoe ik de cd400 alle mp3's in 1 map kan afspelen en niet alles door elkaar en hoe ik door mijn verschillende mappen kan bladeren?
Van het instructieboekje wordt ik niet veel wijzer en ook op het www kon ik het antwoord niet vinden.
Alvast bedankt.
***************************************************************************************************
Probleem opgelost. Ik had in 1e instantie op mijn usb een (root)map aangemaakt en daarin alle mp3-mappen geplaatst. Door deze root-map te verwijderen en alle mp3-mappen meteen op de mp3 te zetten, is het probleem opgelost.
Voor de duidelijkheid:
in 1e instantie:
usb: (root)map, daarin map1, map2, map3 etc.
nu
usb: map1, map2, map3
Van het instructieboekje wordt ik niet veel wijzer en ook op het www kon ik het antwoord niet vinden.
Alvast bedankt.
***************************************************************************************************
Probleem opgelost. Ik had in 1e instantie op mijn usb een (root)map aangemaakt en daarin alle mp3-mappen geplaatst. Door deze root-map te verwijderen en alle mp3-mappen meteen op de mp3 te zetten, is het probleem opgelost.
Voor de duidelijkheid:
in 1e instantie:
usb: (root)map, daarin map1, map2, map3 etc.
nu
usb: map1, map2, map3