• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CD70 geeft geen gps symbool en werkt niet (opgelost)

kleinegee

Post weinig
Hallo allemaal,

ik heb een probleem met mijn CD70 en kom er zelf niet meer uit.

Mijn navigatie is er plos mee opgehouden en doet helemaal niets meer. Opcom geeft geen fout code. maar ik heb ook geen gps ster in mijn CID staan.

Je hoor de cd draaien, verlichting doet het maar de knoppen navigatie en cd er uit werken ook niet meer.

tot nu toe gedaan:

1: Module helemaal los gekoppeld en op originele stekker gemonteerd ( zit een parrot stekker op normaal ) geen resultaat.

2: Cd module vervangen: geen resultaat.

3: Zekeringen vervangen: wederom geen resultaat.

4: Stekker van antenne gecontroleerd. alles zit goed aangeslopen.

Ik heb een nieuwe Fakra gps antenne besteld maar helaas nog niet binnen. mogelijk, maar als de antenne defect is of niet goed is aangesloten krijg je volgens mij toch een streep door je gps symbool. ik heb niets staan.

alvast bedankt voor het meedenken.

Terug
Naar boven