• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CD70 + Parrot CK3100

No Name

Post weinig
Beschikt iemand over een installatie schema voor een Parrot CK3100 op een CD70?

Op de site van Parrot staat dat ik langs moet gaan bij een erkende parrotinstallateur maar ik denk dat ik het zelf wel kan met een beetje hulp;)

Zit die ook gewoon met een iso stekker?

want dan moet je de iso stekker losmaken die van de parrot ertussen en alles weer vast klikken.

Erwin

Zit die ook gewoon met een iso stekker?

want dan moet je de iso stekker losmaken die van de parrot ertussen en alles weer vast klikken.

Erwin

dat werkt gewoon inderdaad, je moet alleen even ergens een geschakelde 12volt zien te vinden aangezien die niet in de kabelboom van je radio zit.

dat werkt gewoon inderdaad, je moet alleen even ergens een geschakelde 12volt zien te vinden aangezien die niet in de kabelboom van je radio zit.

[rquote=1825159&tid=139182&author=Spacejam]dat werkt gewoon inderdaad, je moet alleen even ergens een geschakelde 12volt zien te vinden aangezien die niet in de kabelboom van je radio zit.[/rquote]

Dit kan je doen vanaf je alarm lichten schakelaar.

Ik heb hier nog een iso adapter set liggen voor een parrot. Deze heb ik er tussen uitgehaald omdat ik ben overgestapt naar een uhp module. Mocht je belangstelling hebben voor de kabels en stekkers doe maar een u2u.

[rquote=1825159&tid=139182&author=Spacejam]dat werkt gewoon inderdaad, je moet alleen even ergens een geschakelde 12volt zien te vinden aangezien die niet in de kabelboom van je radio zit.[/rquote]

Dit kan je doen vanaf je alarm lichten schakelaar.

Ik heb hier nog een iso adapter set liggen voor een parrot. Deze heb ik er tussen uitgehaald omdat ik ben overgestapt naar een uhp module. Mocht je belangstelling hebben voor de kabels en stekkers doe maar een u2u.

Kan dat niet via de aansteker aansluiting?

Kan dat niet via de aansteker aansluiting?

Als die alleen op contact aan gaat wel.

anders blijft ie namelijk continu aan.

je zou ook de geschakelde plus van je radio kunnen nemen.

Erwin

Als die alleen op contact aan gaat wel.

anders blijft ie namelijk continu aan.

je zou ook de geschakelde plus van je radio kunnen nemen.

Erwin

CD70 heeft geen geschakelde plus. Is een Fakra stekker.

Een CD70 heeft een Telefoon ingang. Dus ik zou heel die stekkerrommel afknippen van de Parrot en die niet gebruiken.

Gewoon allemaal mooi solderen. Plus, min (achter radio) en contact (alarmlichtschakelaar of bij sigaretteaansteker als de auto een rokerspakket heeft). Mute en audio in ook achter de radio (Ph+ en Ph- op de fakra stekker) en de mute zit op de lege positie tussen de massa en de plus in.

De dealer heeft vaak wel die AMP crimpstekkers die je in de stekkers moet bijplaatsen als de auto niet is voorbereid.

CD70 heeft geen geschakelde plus. Is een Fakra stekker.

Een CD70 heeft een Telefoon ingang. Dus ik zou heel die stekkerrommel afknippen van de Parrot en die niet gebruiken.

Gewoon allemaal mooi solderen. Plus, min (achter radio) en contact (alarmlichtschakelaar of bij sigaretteaansteker als de auto een rokerspakket heeft). Mute en audio in ook achter de radio (Ph+ en Ph- op de fakra stekker) en de mute zit op de lege positie tussen de massa en de plus in.

De dealer heeft vaak wel die AMP crimpstekkers die je in de stekkers moet bijplaatsen als de auto niet is voorbereid.

[rquote=1832879&tid=139182&author=Laagvlieger]CD70 heeft geen geschakelde plus. Is een Fakra stekker.

[/rquote]

Hmm, er komen nu wat krachttermen voorbij waar ik niets van begrijp:)

Ik heb deze parrot uit een astra h gehaald van een vriend. Misschien is het handig dat ik een foto maak van het spul wat ik eruit gehaald heb en dat iemand mij ongeveer kan vertellen hoe of wat?

[rquote=1832879&tid=139182&author=Laagvlieger]CD70 heeft geen geschakelde plus. Is een Fakra stekker.

[/rquote]

Hmm, er komen nu wat krachttermen voorbij waar ik niets van begrijp:)

Ik heb deze parrot uit een astra h gehaald van een vriend. Misschien is het handig dat ik een foto maak van het spul wat ik eruit gehaald heb en dat iemand mij ongeveer kan vertellen hoe of wat?

Ik heb een complete kabelboom voor je liggen. Deze hoef je alleen tussen de radio te drukken en alles werkt.

Zelfs je verwarmings ventilator gaat zachter draaien als je gaat bellen.

Ik heb een complete kabelboom voor je liggen. Deze hoef je alleen tussen de radio te drukken en alles werkt.

Zelfs je verwarmings ventilator gaat zachter draaien als je gaat bellen.

Zo ik ben aardig opweg. Parrot heeft voeding (geschakeld) en de microfoon zit aangesloten en werkt. Nu alleen het geluid nog zodat ik iedereen kan horen;)

Ik zit nu met het volgende. Er moet nog 1 stekker in het parrotkasje (van het geluid uiteraard, dit vormt geen probleem) maar nu moet de andere kant verbonden worden met mijn CD70 Navi stekker. Ik heb nu drie draden (geel, groen en blauw die overgaan in geel, bruin en wit) die ergens in de stekker van de CD70 Navi moet (zie onderstaande foto's).

Iemand die mij kan vertellen welke waar moet?

Zo ik ben aardig opweg. Parrot heeft voeding (geschakeld) en de microfoon zit aangesloten en werkt. Nu alleen het geluid nog zodat ik iedereen kan horen;)

Ik zit nu met het volgende. Er moet nog 1 stekker in het parrotkasje (van het geluid uiteraard, dit vormt geen probleem) maar nu moet de andere kant verbonden worden met mijn CD70 Navi stekker. Ik heb nu drie draden (geel, groen en blauw die overgaan in geel, bruin en wit) die ergens in de stekker van de CD70 Navi moet (zie onderstaande foto's).

Iemand die mij kan vertellen welke waar moet?

Op jouw laatste foto:

Geluid in: Van de kleine pinnetjes UITERST LINKS die 2 boven elkaar.

Mute: Rechts naast die dikke rode draad in die opening.

Terug
Naar boven