• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Cd70 Vraag met navigeren en kaarten

Hallo,

Nu heb ik op spotnet een setje gevonden van CD70 Europa v2014-2015.

Deze gebrand en werken!

Ik heb alleen een vraag ik lees ook iets over cd's met daarop de hoofdwegen van Europa op elke cd.

Als ik nu de grens over ga is het wit en moet ik van cd wisselen ik zou dit graag willen voorkomen.

Kan iemand mij vertellen hoe dit precies zit en waar ik de goeie (Nieuwe) kaarten weg kan halen.

Heb nog een vraag ik was laatst bij coevorden en toen zette ik de navigatie aan richting huis (dokkum)

Hij gaf aan 144km en ik had nog een navigatie bij me deze gaf aan 108km terwijl de cd70 op snelste route stond

en ik geen wegen heb gereden die nieuw waren. Eenmaal een bepaalde afslag genomen pakte de cd70 hem ook op de snelste kortere route.

Wat kan ik hier aan doen?

Terug
Naar boven