• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

CDC2 vervangen, of beter gewoon de hele radio

zzattack

Post weinig
Helaas is m'n CDC2 vandaag overleden. Geen idee waarom, hoorde een zachte 'pang' bij het ding en hij hield ermee op. Mijn typenummer was 90 589 766 en na een hoop gegoogle lijkt het erop dat er een flink aantal verschillende CDC2's in de omloop zijn, en dat ik er 1 met typenummer

90 589 766

of 90 566 804

of 09 121 513

moet zien te bemachtigen. De gebruikelijke plaatsen (marktplaats/ebay/ebay Uk/DE) lijken mij niet te kunnen helpen. Heeft hier iemand een compatibele wisselaar waar ie vanaf wil? Ik vraag me eerlijk gezegd ook wel af of ik niet beter het geheel kan vervangen. Ik zit immers met een CCRT700 waarvan ik de phone toch niet gebruik, welke niets kan weergeven op m'n MID (was GID, ook defect gegaan), en waarvan de wisselaar dus nu ook defect is). Mocht iemand een mooie radio hebben liggen hoor ik het ook graag.

Terug
Naar boven