• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Centraalvergrendeling ???

bleuopel

Post weinig
Hoi

Ik heb een probleem als ik de auto opensluit aan de bestuurderskant gaat de liftpomp omhoog links achter en

bestuurderskant blijven omlaag wat kan het probleem ervan zijn ??,iemand raad ermee :(:(

Gtrz Bleuopel

vastgelopen motoren. loshalen en doorsmeren er is geloof ik een "how to" van hier of daar.

2e optie is dat de stangen los zijn gekomen.

verder nog vragen?

vroeger gingen ze naar nu nietmeer ?? naar bij het sluiten moet ik de drie liften met de hand afduwen en enkel de bestuurderskant kan ik met de sleutel sluiten ??

bestuurderskant gaat omhoog en achter de bestuurderszetel ook naar de rest niet blijven omlaag

Zitten daar zekeringen voor dat doen te werken ??,

oke duidelijk,

haal de kant die niet werkt los daar vind je de pomp met daaraan 2 draden sluit eens een mulimeter aan en sluit en open de zijde kijk of er spanning doorgegeven wordt, is dit niet het geval dan zit links achter bij de voetrust bestuurder de draden boom. en vanaf daar verder meten.

geeft hij wel spanning door dan zitten de servomotoren vast. komt vaker voor:(

origineel gepost door RAL

nog geen afstandbediening ingebouwd!

Nee hoe gaat in zijn werk ??, wil dat wel hebben

mijn gaan allemaal omlaag zoals het hoort

naar wil via afstandsbediening doen werken dat hij tijdens het sluiten mijn pinkers knipperen dan zo wil ik het hebben

heb hem zo gemaakt met de mercedes klapsleutel + alarm, set kost €39,-

wat bij mij werkt,

knipperlichten

ramendicht bij afsluiten

centraal inclu kofferbak dicht

schuifkantel dicht

alarm

verlichting follow me home genaamt,

125 db acoustisch signaal

piep bij niet goed gesloten deur

enz enz

teveel om op te noemen ben hier om alles uit tezoeken ook 2 dagen bezig geweest om de dradenboom te ontleden en dat voor 39 pleuro en werkt al meer dan 1 jaar. 's winters geen last van dicht gevroren sloten kom er altijd in. uniek op een omega voor wat ik weet ben ik de enige!

origineel gepost door RAL

heb hem zo gemaakt met de mercedes klapsleutel + alarm, set kost €39,-

wat bij mij werkt,

knipperlichten

ramendicht bij afsluiten

centraal inclu kofferbak dicht

schuifkantel dicht

alarm

verlichting follow me home genaamt,

125 db acoustisch signaal

piep bij niet goed gesloten deur

enz enz

teveel om op te noemen ben hier om alles uit tezoeken ook 2 dagen bezig geweest om de dradenboom te ontleden en dat voor 39 pleuro en werkt al meer dan 1 jaar. 's winters geen last van dicht gevroren sloten kom er altijd in. uniek op een omega voor wat ik weet ben ik de enige!

Heb je daar geen schema's van aub :):jerry

die zou ik echt moeten uitwerken voor je. kijk maar eens achter de voet rust hoeveeldraden er daar lopen en stekkers. dan nog zal het moeilijk worden want ik copieer hem van mijn eigen omi af naar een andere.

vastgelopen motoren. loshalen en doorsmeren er is geloof ik een "how to" van hier of daar.

2e optie is dat de stangen los zijn gekomen.

verder nog vragen?

vroeger gingen ze naar nu nietmeer ?? naar bij het sluiten moet ik de drie liften met de hand afduwen en enkel de bestuurderskant kan ik met de sleutel sluiten ??

Terug
Naar boven