• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Centrale deurvergrendeling

wassie

Post weinig
allereerst, sinds vrijdag een Vectra in mijn bezit. bouwjaar 1996, hatchback en ongeveer 160.000 km. De staat is redelijk, er moet wel wat aan gedaan worden. Maar dat geeft niet, zo lang het de pan niet uit rijst :)

Wat ik heel graag wil weten, deze heeft centrale deurvergrendeling zonder afstandsbediening. Is het mogelijk om daar een afstandbediening voor in te bouwen? Iemand misschien tips welke dan goed is, hoe ik dat moet doen, en waar ik op moet letten?

ook ben ik op zoek naar een instructieboekje. een vraagbaak heb ik reeds besteld, maar een instructieboekje nog niet gevonden. misschien iemand hier die hem over heeft of in PDF?

Jup, Vectra-B heeft standaard AB..

Let op, je hebt nog een keuze ook...

Je kan gaan voor de originele Losse AB, of voor een AB in de sleutel als je wilt..

Remote Los: (let niet op de knoppen, de Tekeningentjes zijn Compleet verdwenen na 16jaar haha)

100_6267.jpg

Remote in de sleutel:

vectrakey.png

Willem

Jup, Vectra-B heeft standaard AB..

Let op, je hebt nog een keuze ook...

Je kan gaan voor de originele Losse AB, of voor een AB in de sleutel als je wilt..

Remote Los: (let niet op de knoppen, de Tekeningentjes zijn Compleet verdwenen na 16jaar haha)

100_6267.jpg

Remote in de sleutel:

vectrakey.png

Willem

zo, das goed nieuws zeg. ik vind het toch maar lastig dat je alleen bij de bestuurdersdeur de sloten kan bedienen. de bijrijdersdeur heeft in mijn geval geen sleutelingang.

hebben jullie een idee wat de kosten hiervan zijn?

@Opel_Vectra_GTS, ik heb filecrop doorgezocht, maar iets in NL of ENG qua instructieboekje kan ik niet vinden. heb je misschien een rechtstreekse link voor me?

zo, das goed nieuws zeg. ik vind het toch maar lastig dat je alleen bij de bestuurdersdeur de sloten kan bedienen. de bijrijdersdeur heeft in mijn geval geen sleutelingang.

hebben jullie een idee wat de kosten hiervan zijn?

@Opel_Vectra_GTS, ik heb filecrop doorgezocht, maar iets in NL of ENG qua instructieboekje kan ik niet vinden. heb je misschien een rechtstreekse link voor me?

Rond een 10tje of 6 voor de losse, en een 10tje of 9 voor de AB in de sleutel dacht ik hoor, maar er zijn er hier, met de ervaring met nieuwe sleutels..

ik heb nog nooit een sleutel of AB van mijn opels hoeven vervangen..

Willem

Rond een 10tje of 6 voor de losse, en een 10tje of 9 voor de AB in de sleutel dacht ik hoor, maar er zijn er hier, met de ervaring met nieuwe sleutels..

ik heb nog nooit een sleutel of AB van mijn opels hoeven vervangen..

Willem

@sw_reijnders wrote:ik 1x een complete sleutel (foto2)

dat was sleutel + ab + code opvragen + inleren van sleutel en ab 140 euro ofzo.

dat vind ik nog wel te doen. het komt in ieder geval bij mijn wishlist :thumb

ik heb nog wat vragen, ik ken de regels van dit forum nog niet goed, dus zal daar voor de zekerheid een nieuw topic voor openen

Terug
Naar boven