• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

centrale vergrendeling

he hallo

ik heb helaas mijn tigra vorige week naar de sloop[ moeten brengen

distributieriem geknapt

heb nu een astra stationwagen 1992 gekocht

nu heb ik daar een probleem mee

soms als ik hem van contact af zet springen de deuren op slot

denk dat het aan het alarm ligt wat ze er in gebouwd hebben of aan het kastje wat de cv regelt

mijn vraag is dan ook

waar zit dit kastje van de cv

dan kan ik daar eens beginnen want dit zal ook naar de alarm module leiden want ik kan het alarm niet vinden in de auto

dan kan ik eens naar het merk kijken en de handleiding eens opzoeken

dus als iemand mij kan helpen graag

bedankt alvast

alarm niet achter dashboard weg gewerkt?

Heb je de tigra naar de sloop gebracht omdat de motor kapot was gelopen? Had anders wel interesse als dat het enige was...

Groeten Twan

kastje van de CV zit dacht ik bij de ECU, bij de bijrijderskant, bij de voeten daar aan de binnenkant van het zijscherm.

Maar als daar een naderhand alarm iets op is gebouwdt, wat zeer aannemelijk is bij een astra van die leeftijd, dan kan hij overal zitten

ja kwam terug uit arnhem moest naar limburg heb hem maar in nijmewgen naar de sloop gebracht

ik zal eens aan die kant gaan zoeken bedankt alvast

Terug
Naar boven