• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

computer

heb ff een vraag kan iemand mij vertellen of dit een computer is.

bij de opel zeiden ze dat er drie in zitten bij een vectra c 3.2 v6 en dat de gene kapot is in mijn koffer en nu kwam ik deze tegen.

is dit er ééntje

computervectra.jpg

computervectra1.jpg

[rquote=1865024&tid=142411&author=debolle]heb ff een vraag kan iemand mij vertellen of dit een computer is.

bij de opel zeiden ze dat er drie in zitten bij een vectra c 3.2 v6 en dat de gene kapot is in mijn koffer en nu kwam ik deze tegen.

is dit er ééntje

computervectra.jpg

computervectra1.jpg
[/rquote]

Dat is een stuurapparaat voor parkpilot opel zafira B.

Kijk maar naat het GM nummer.. had je zelf ook kunnen vinden in google.

Beschreibung:

Steuergerät Pakhilfe Opel Zafira B

GM Nummer: 13 181 070

Bosch: 0 263 004 031

[rquote=1865024&tid=142411&author=debolle]heb ff een vraag kan iemand mij vertellen of dit een computer is.

is dit er ééntje

computervectra.jpg

computervectra1.jpg
[/rquote]

Dat is een stuurapparaat voor parkpilot opel zafira B.

Kijk maar naat het GM nummer.. had je zelf ook kunnen vinden in google.

Beschreibung:

Steuergerät Pakhilfe Opel Zafira B

GM Nummer: 13 181 070

Bosch: 0 263 004 031

[rquote=1865093&tid=142411&author=debolle]oke thnx weet iemand dan waar ik die computer kan vinden [/rquote]

he nog iemand uit Zeeland kom je niet vaak tegen hierzo :D

[rquote=1865093&tid=142411&author=debolle]oke thnx weet iemand dan waar ik die computer kan vinden [/rquote]

he nog iemand uit Zeeland kom je niet vaak tegen hierzo :D

[rquote=1865160&tid=142411&author=dondevo][rquote=1865093&tid=142411&author=debolle]oke thnx weet iemand dan waar ik die computer kan vinden [/rquote]

he nog iemand uit Zeeland kom je niet vaak tegen hierzo :D[/rquote]haha nou al wat jaartjes hier en zo te zien kom je uit renesse daar heb ik nog gewerkt:D

[rquote=1865160&tid=142411&author=dondevo][rquote=1865093&tid=142411&author=debolle]oke thnx weet iemand dan waar ik die computer kan vinden [/rquote]

he nog iemand uit Zeeland kom je niet vaak tegen hierzo :D[/rquote]haha nou al wat jaartjes hier en zo te zien kom je uit renesse daar heb ik nog gewerkt:D

haha oke ja ben nog niet zo heel lang op het forum wel langer met opel`s in de weer, waar heb je gewerkt? als ik vragen mag

haha oke ja ben nog niet zo heel lang op het forum wel langer met opel`s in de weer, waar heb je gewerkt? als ik vragen mag

Ik denk in een Zafira B dan he :P:P

Ik denk in een Zafira B dan he :P:P

[rquote=1865176&tid=142411&author=dondevo]haha oke ja ben nog niet zo heel lang op het forum wel langer met opel`s in de weer, waar heb je gewerkt? als ik vragen mag[/rquote]haha ja heb van de zomer taxi gereden daar en niet met die rare gele taxi's daar hihi

[rquote=1865176&tid=142411&author=dondevo]haha oke ja ben nog niet zo heel lang op het forum wel langer met opel`s in de weer, waar heb je gewerkt? als ik vragen mag[/rquote]haha ja heb van de zomer taxi gereden daar en niet met die rare gele taxi's daar hihi

bedoelen ze niet de REC? er zitte 3 hoofdstuurapparaaten in je vectra-c v6

*UEC( combinatie met zekeringkast onder de motorkap)

*ben ff de naam kwijt voor de computer bij het dashboard.

*REC( combinatie met je zekeringkast achter)

Suc6 Medezeelanderr:agent

bedoelen ze niet de REC? er zitte 3 hoofdstuurapparaaten in je vectra-c v6

*UEC( combinatie met zekeringkast onder de motorkap)

*ben ff de naam kwijt voor de computer bij het dashboard.

*REC( combinatie met je zekeringkast achter)

Suc6 Medezeelanderr:agent

he nog iemand uit Zeeland kom je niet vaak tegen hierzo :D[/rquote]

er zijn nog meerdere mensen uut de zeeuwse zak ier oor :P

he nog iemand uit Zeeland kom je niet vaak tegen hierzo :D[/rquote]

er zijn nog meerdere mensen uut de zeeuwse zak ier oor :P

Terug
Naar boven