• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Controlelampjes linkerzijde branden niet

Zodra ik het contact aanzet branden de controlelampjes aan linkerzijde van combo 1.3 cdti van 2009 niet. Je kunt dan dus ook niet starten. Laat je het contact aanstaan heb je kans dat ze op een gegeven moment aanspringen en je kunt starten.

De bekabeling en zekeringen hebben we al nagetrokken. Op het moment dat we zekering 1 eruit haalden en weer terug hadden gezet dachten we eerst dat het probleem opgelost was. Alles begon weer te branden en ik ben weggereden, heb geparkeerd en half uur daarna kon ik zonder problemen weer starten. Echter op terugweg begon gele lampje met steeksleutel weer te branden (hij geeft 7 foutcodes aan) en weer thuis was het probleem er dus weer.

Iemand enig idee wat we nog kunnen checken?

Hieronder de foutcodes

5fj00nzr06sd1cut4n59ix2boh1670w3.jpg

Terug
Naar boven