Beste forum leden,
ik rijd een corsa 1.2 16v met een x12xe motor welke 108.000 gelopen heeft.
kort wat over de corsa. ik heb er een schroefset onder gelegd en de auto ongeveer 5cm laten zakken. 16inch irmscher velgen met mooi dunne bandjes. dit alles is niet bevorderlijk voor het brandstof verbruik(1 op 13.5).
auto bevalt me prima op het vebruik na aangezien deze veel beter is geweest(voor schroefset en bredere banden). thermostaat is pas vervangen dus dat is het probleem hier niet meer. (iemand misschien suggesties?(auto stinkt ook naar brandstof))
dat is echter niet het grootste probleem.
het probleem waar ik sinds gister mee zit is het volgende:
met een koude motor start de auto prima. stukje gereden (15km) zet de auto uit en een minuut later moet ik de auto even verzetten maar de auto start niet meer.
auto even laten staan waarna de auto weer netjes start.
mn oom had het over de bobine of de computer, kan dat kloppen?
ik hoor het graag van jullie,
alvast bedankt!
ik rijd een corsa 1.2 16v met een x12xe motor welke 108.000 gelopen heeft.
kort wat over de corsa. ik heb er een schroefset onder gelegd en de auto ongeveer 5cm laten zakken. 16inch irmscher velgen met mooi dunne bandjes. dit alles is niet bevorderlijk voor het brandstof verbruik(1 op 13.5).
auto bevalt me prima op het vebruik na aangezien deze veel beter is geweest(voor schroefset en bredere banden). thermostaat is pas vervangen dus dat is het probleem hier niet meer. (iemand misschien suggesties?(auto stinkt ook naar brandstof))
dat is echter niet het grootste probleem.
het probleem waar ik sinds gister mee zit is het volgende:
met een koude motor start de auto prima. stukje gereden (15km) zet de auto uit en een minuut later moet ik de auto even verzetten maar de auto start niet meer.
auto even laten staan waarna de auto weer netjes start.
mn oom had het over de bobine of de computer, kan dat kloppen?
ik hoor het graag van jullie,
alvast bedankt!