Goedenavond allen,
Ik hoop dat iemand mij van advies kan voorzien...
Mijn Opel Corsa 1.4 (Twinport / 74 kW) geeft sinds kort een motorstoring aan. Ik een week terug een grote beurt laten uitvoeren, maar daarna is het niet verholpen. Bij de (gewone) garage hebben ze hem uitgelezen en dan komt er storingscode P0171 met omschrijving "Mengselaanpassing te mager" uit. De garagehouder adviseerde om de Lambdasonde te vervangen voor € 250, maar kon niet zeggen of het daarmee zou zijn verholpen...
Iemand hier die advies heeft over hoe ik dit probleem beter in kaart kan brengen, zodat ik gericht(er) kan oplossen?!?
Het gaat om een voertuig met de volgende specificaties:
Voertuigsoort = Personenauto (M1 /AF )
Carrosserietype = MPV (AF)
Inrichting = MPV
Merk = OPEL
Type = S-D
Variant = FR11
Uitvoering = 1A06A5K0ACA5
Alvast vriendelijk dank voor een eventuele reactie!
Groeten, Davit
Ik hoop dat iemand mij van advies kan voorzien...
Mijn Opel Corsa 1.4 (Twinport / 74 kW) geeft sinds kort een motorstoring aan. Ik een week terug een grote beurt laten uitvoeren, maar daarna is het niet verholpen. Bij de (gewone) garage hebben ze hem uitgelezen en dan komt er storingscode P0171 met omschrijving "Mengselaanpassing te mager" uit. De garagehouder adviseerde om de Lambdasonde te vervangen voor € 250, maar kon niet zeggen of het daarmee zou zijn verholpen...
Iemand hier die advies heeft over hoe ik dit probleem beter in kaart kan brengen, zodat ik gericht(er) kan oplossen?!?
Het gaat om een voertuig met de volgende specificaties:
Voertuigsoort = Personenauto (M1 /AF )
Carrosserietype = MPV (AF)
Inrichting = MPV
Merk = OPEL
Type = S-D
Variant = FR11
Uitvoering = 1A06A5K0ACA5
Alvast vriendelijk dank voor een eventuele reactie!
Groeten, Davit