• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa 2.0 16V een zwarte gespot op wegmisbruikers...

Wie o wie is keer aangehouden door wegmistbruikers in een zwarte A corsa 16V..

Volgens mij is hij van die enne turkse jongen *als ik het goed heb tenminste*

Haha toevallig zij een maat van me vandaag op school van kijk deze corsa ik zeg daar ligt van een 2 liter in en zit op t forum en voila hahaha. Dikke corsa met een nette blok ;)!! Is tie nu al geherkeurd dan, want kenteken was in b eslag genomen tog....

Groetjes Ram

Haha toevallig zij een maat van me vandaag op school van kijk deze corsa ik zeg daar ligt van een 2 liter in en zit op t forum en voila hahaha. Dikke corsa met een nette blok ;)!! Is tie nu al geherkeurd dan, want kenteken was in b eslag genomen tog....

Groetjes Ram

:) Ik hoorde het ook al viavia.

Nog niet gezien jammer genoeg. Als je aangehouden wordt en je hebt zoiets onder de kap zonder de juiste papieren, worden ze nie vrolijk.

:) Ik hoorde het ook al viavia.

Nog niet gezien jammer genoeg. Als je aangehouden wordt en je hebt zoiets onder de kap zonder de juiste papieren, worden ze nie vrolijk.

Ik heb het net zitten kijken. De jongens waren wel heel netjes ;)

En die smeris had natuurlijk wel gelijk.. Gewoon ff omkeuren!

Nu moet het wel.

Maar die motorrijder hee... Wat een Mafkees! Oh mag je daar niet rijden?? Reed ik te hard? Wat deed ik daar inhalen?

Hoe kan je nou niet zien dat er een typische smeris bak achter je aan dendert die continu met zn allen naar je zitten te loeren en de hele tijd met knopjes bezig zijn voor metingen enzo....

Ik heb het net zitten kijken. De jongens waren wel heel netjes ;)

En die smeris had natuurlijk wel gelijk.. Gewoon ff omkeuren!

Nu moet het wel.

Maar die motorrijder hee... Wat een Mafkees! Oh mag je daar niet rijden?? Reed ik te hard? Wat deed ik daar inhalen?

Hoe kan je nou niet zien dat er een typische smeris bak achter je aan dendert die continu met zn allen naar je zitten te loeren en de hele tijd met knopjes bezig zijn voor metingen enzo....

@kaneelschep wrote:Maar die motorrijder hee... Wat een Mafkees! Oh mag je daar niet rijden?? Reed ik te hard? Wat deed ik daar inhalen?

Motoren hebben geen (breedbeeld)binnenspiegel waardoor het zicht recht naar achter veel minder is dan bij een auto. Het boeit ook niet wat mensen in de auto achter je aan het doen zijn, dus snap wel dat hij dat niet zag. Hij had wel kunnen zien dat een auto hem volgt.

Maar het was gewoon een domme gast. Ik denk dat hij het nog meende ook en de verkeersregels totaal niet kent. Geen motor waard die gast! Alhoewel hij in een auto gevaarlijker is voor zijn medemens...

@kaneelschep wrote:Maar die motorrijder hee... Wat een Mafkees! Oh mag je daar niet rijden?? Reed ik te hard? Wat deed ik daar inhalen?

Motoren hebben geen (breedbeeld)binnenspiegel waardoor het zicht recht naar achter veel minder is dan bij een auto. Het boeit ook niet wat mensen in de auto achter je aan het doen zijn, dus snap wel dat hij dat niet zag. Hij had wel kunnen zien dat een auto hem volgt.

Maar het was gewoon een domme gast. Ik denk dat hij het nog meende ook en de verkeersregels totaal niet kent. Geen motor waard die gast! Alhoewel hij in een auto gevaarlijker is voor zijn medemens...

een van de redenen waarom ik nooit meer naar assen ga

vaak een dikke fuik onderweg ben er al een keer in gelopen en dat gebeurd me geen 2e keer

vinden altijd wel wat die gasten

een van de redenen waarom ik nooit meer naar assen ga

vaak een dikke fuik onderweg ben er al een keer in gelopen en dat gebeurd me geen 2e keer

vinden altijd wel wat die gasten

Als je zelf alles netjes voor elkaar hebt qua papierwerk en dergelijke.....Dan is er toch niets aan de hand?

Ik wil het wel eens mee maken, zon fuik :thumb

Terug
Naar boven