• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa 2.0 16V een zwarte gespot op wegmisbruikers...

Als je zelf alles netjes voor elkaar hebt qua papierwerk en dergelijke.....Dan is er toch niets aan de hand?

Ik wil het wel eens mee maken, zon fuik :thumb

lijkt me toch wel lachen als richard schaeks daar met zijn corsa 3.0 v6 word aangehouden en hij blijkt gewoon op papier te staan ;)

lijkt me toch wel lachen als richard schaeks daar met zijn corsa 3.0 v6 word aangehouden en hij blijkt gewoon op papier te staan ;)

Tja als je het netjes op papier hebt...Kunnen ze je niets maken.

Snap die gasten ook niet die dat niet direct doen.............

Net of ze ergens bang voor zijn ofzo. :hmmz

Tja als je het netjes op papier hebt...Kunnen ze je niets maken.

Snap die gasten ook niet die dat niet direct doen.............

Net of ze ergens bang voor zijn ofzo. :hmmz

@kadettje-89 wrote:wow een corsa met 3.0 v6.zijn daar foto,s en/of filmpjes van,dat wil ik wel eens zien dan

is een corsa B, zit hier op het forum ff zoeken ;)

Edit: gevonden voor je

viewtopic.php?f=113&t=142160&p=1985299#p1985299

@kadettje-89 wrote:wow een corsa met 3.0 v6.zijn daar foto,s en/of filmpjes van,dat wil ik wel eens zien dan

is een corsa B, zit hier op het forum ff zoeken ;)

Edit: gevonden voor je

viewtopic.php?f=113&t=142160&p=1985299#p1985299

Dat bedoel ik:P is al gebeurd trouwens wegens best snel optrekken zeg maar:P ze keken raar en moesten wat belletjes maken, kwam ervan af met waarschuwing:P

" onclick="window.open(this.href);return false; roertunnel voor het geluid! maar is met een samsung gefilmd dus sound is niet lkkr!

" onclick="window.open(this.href);return false; stukje autobaan ff 230 aangetikt

Dat bedoel ik:P is al gebeurd trouwens wegens best snel optrekken zeg maar:P ze keken raar en moesten wat belletjes maken, kwam ervan af met waarschuwing:P

" onclick="window.open(this.href);return false; roertunnel voor het geluid! maar is met een samsung gefilmd dus sound is niet lkkr!

" onclick="window.open(this.href);return false; stukje autobaan ff 230 aangetikt

Haha ja dat was ik, de corsa is daarna naar de rdw geweest, en alles was ok. Fotos kun je zien op mijn topic. Nu ben ik bezig met een andere oldtimer chassis, ik bouw alles over. En idd wordt deze gelijk op papier gezet.

En degene die geflits was, was die bmw cabrio:D

Haha ja dat was ik, de corsa is daarna naar de rdw geweest, en alles was ok. Fotos kun je zien op mijn topic. Nu ben ik bezig met een andere oldtimer chassis, ik bouw alles over. En idd wordt deze gelijk op papier gezet.

En degene die geflits was, was die bmw cabrio:D

Terug
Naar boven