GSi Twente
Post weinig
Nu ik en m'n broer bezig zijn met de ombouw om er een 2.0 16V erin te lepelen, zonder M-tech kit, plaats ik ff dit topic.
Misschien dat 1.4XE hem dan ff wil toppen, want mijn bedoeling is om alle info wat men wil vragen, hierin te vragen.
Zo houden we het tenminste goed overzichtelijk.
Goed dan, ik zat dus laatst met Max op msn.
En kreeg een tekening, voor het inkorten van de dikke aandrijfassen (2.0 aandrijfassen).
Nu heb ik deze tekening ff uit laten tekenen in Autocad.
Maar is dit nu goed?
(Wie weet dat andere mensen er ook wat aan hebben?)
(sorry voor de grootte, maar het is ter verduideling)
De schuine kanten (van de schets) heb ik niet meegerekend, maar als er langsheen wordt gelast, wil ik dit nog iets nabewerken, zodat het een schuine lijn, richting de aandrijfas wordt.
Dus voor de mensen die ook vragen hebben, omtrend de ombouw naar c20xe in een Corsa A, vraag ze dan hier.
Misschien dat 1.4XE hem dan ff wil toppen, want mijn bedoeling is om alle info wat men wil vragen, hierin te vragen.
Zo houden we het tenminste goed overzichtelijk.
Goed dan, ik zat dus laatst met Max op msn.
En kreeg een tekening, voor het inkorten van de dikke aandrijfassen (2.0 aandrijfassen).
Nu heb ik deze tekening ff uit laten tekenen in Autocad.
Maar is dit nu goed?
(Wie weet dat andere mensen er ook wat aan hebben?)
(sorry voor de grootte, maar het is ter verduideling)
De schuine kanten (van de schets) heb ik niet meegerekend, maar als er langsheen wordt gelast, wil ik dit nog iets nabewerken, zodat het een schuine lijn, richting de aandrijfas wordt.
Dus voor de mensen die ook vragen hebben, omtrend de ombouw naar c20xe in een Corsa A, vraag ze dan hier.