kaneelschep
Post veel
ik vroeg me af wat ik kan doen om mn corsa A directer te laten sturen. ik kom hiervoor uit een kadett gsi en eerlijk gezegd ben ik er niet langzamer op gaan rijden..
maar waar de kadett goed verlaagd en met veerpootbrug gewoon de meeste bochten in 1 keer prima nam, doet de corsa dat echt een stuk minder strak.
niet heel gek ook natuurlijk
maar wel irritant 
de spoorstang en fusee koppelingen zijn redelijk nieuw.
voor de draagarmrubbers heb ik al powerflex bussen liggen. en de draagarmen worden nog dichtgelast met 3mm plaat.
als mijn vriendin de auto eindelyk eens n dagje thuislaat en het tegelijk ook beetje goed weer is
wat is er nog meer te doen?
doet bijv. een gsi stabilisatorstang met misschien powerflex rubbers nou echt nog veel meer?
en hoe. belangrijk is de achteras in dit geheel? gezien daar ook gsi stabistang voor is..
misschien heeft iemand ervaring??? er rijden hier toch wel een paar snelle corsaas rond
niet heel gek ook natuurlijk
de spoorstang en fusee koppelingen zijn redelijk nieuw.
voor de draagarmrubbers heb ik al powerflex bussen liggen. en de draagarmen worden nog dichtgelast met 3mm plaat.
als mijn vriendin de auto eindelyk eens n dagje thuislaat en het tegelijk ook beetje goed weer is
wat is er nog meer te doen?
doet bijv. een gsi stabilisatorstang met misschien powerflex rubbers nou echt nog veel meer?
en hoe. belangrijk is de achteras in dit geheel? gezien daar ook gsi stabistang voor is..
misschien heeft iemand ervaring??? er rijden hier toch wel een paar snelle corsaas rond