• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B C14NZ E2

Omdat ik in dit topic vragen had over de dashboard knoppen en later overging op een nieuw stuur en in de toekomst vast nog wel meer zal gaan posten m.b.t. mijn auto denk ik dat het verstandig is alles te centraliseren. Ik heb een Corsa voor 700 euro gekocht. Ik heb nog wat centen over voor reparaties en nieuwe spullen. Zal dit bericht in de toekomst nog wel bewerken met foto's.

Dus nu ga ik verder met het stuur.

@astraTD wrote:Meende dat astra G stuur niet paste in een corsa B.

Is een dikkere of dunnere stuurnaaf.

Zou er effen een nieuwe topic over starten of willem-v6 pm sturen voor verduidelijkheid voordat je dadelijk alles hebt los liggen.

Haha ik schroef niet zomaar iets los voordat ik zeker weet dat het kán. Ik heb verkeerd gelezen.

Misschien wel een handige site voor mede sleutelaars (als jullie hem niet al kennen:)

http://www.reclycar.nl/green/home.php" onclick="window.open(this.href);return false;

Die gasten hebben van alles liggen (gewoon even op 'onze voorraad' klikken rechts boven). Ligt nog geen 12 km hier vandaan :). Heb gezien dat ze ook een Vectra binnen hebben gekregen maar die Vectra is van 2003.

Terug
Naar boven