• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B Grill

Gido-GSI

Post weinig
hey mensen,

hoe krijg ik mijn grill van me bumper af?

heb die 2 boutjes bovenin al los maar hij zit nog steeds vast... lijkt wel of hij is vastgelijmd!

het gaat hier om een grill die demonteerbaar is

mvg,

gido

Is een kliksysteem over de gehele onderste rand. Als je het systeem niet kent, is het niet gemakkelijk om dit los te krijgen met de bumper op de auto.

Bumper loshalen is opzich maar 5 mins werk...

Hier is een plaatje van de bevestigingspunten. Is helaas niet goed zichtbaar hoe deze vastzitten.

Weet ook niet precies hoe ik dit moet uitleggen, maar het is dus de bedoeling dat je een stukje plastic omhoog tilt, zodat een plastic pinnetje er onderdoor kan... Beter weet ik het niet te vertalen :P

Is een kliksysteem over de gehele onderste rand. Als je het systeem niet kent, is het niet gemakkelijk om dit los te krijgen met de bumper op de auto.

Bumper loshalen is opzich maar 5 mins werk...

Hier is een plaatje van de bevestigingspunten. Is helaas niet goed zichtbaar hoe deze vastzitten.

Weet ook niet precies hoe ik dit moet uitleggen, maar het is dus de bedoeling dat je een stukje plastic omhoog tilt, zodat een plastic pinnetje er onderdoor kan... Beter weet ik het niet te vertalen :P

Terug
Naar boven