• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B gsi skirt abs plastic

joop1970

Woont hier bijna
In engeland zijn een tijdje de originele gsi skirts nagemaakt voor de corsa B in dezelfde afwerking als de wielranden. Past zo op de corsa, weet iemand of die dingen ook in nederland geleverd zijn?

DSC_1907.JPG

Ik zal eens kijken of ik ze daar kan vinden, ik had gelezen op de engelse fora dat ze daar niet meer gemaakt werden.

je ziet ze nochtans genoeg te koop staan op Ebay.

Zoniet ff vragen op het engelse fora of iemand bereid is je daaraan te helpen.

Ja maar dan zal je niet zien als ik ze zoek dat ze er niet zijn haha.

Nee, ik ga het in de gaten houden! Bedankt voor de tip.

Kijk, dat is tenminste een fatsoenlijke sideskirt... Alleen vraag ik me af hoe ze dat verzonnen met de wielkast-randen aan de achterkant... Overlappen of compleet andere (en dus ingekorte) wielkast-randen?

Dat vind ik dus ook, lijkt erg op de corsa c sport sideskirts van voor de facelift.

De skirts overlappen gewoon over je bestaande sierlijsten, je hoeft niks in te korten en het past op elke corsa B.

Als iemand toevallig aan deze sideskirts kan komen, laat aub even weten :D Dan gaan ze ongetwijfeld op de bestellijst :P

Heb hier ook een tijdje naar gezocht, uiteindelijk ook niet kunnen kopen. Weet wel dat mijn spoor ook strandde in Engeland..

Hou dit draadje zeker in de gaten, daar ik ook nog steeds wel animo heb.

Misschien dat je ze op deze site kan vinden,is wel in het frans.

Belgische autoshop: Autosport Willy via Google

Is DE grootste winkel in Belgie.

Ff via google translate kijken... Zal niet heel goed zijn, maar duidelijk genoeg denk ik. Setje is zeker dik, hoop dat het gaat lukken.

:thumb

Had ik gedaan via translate:P Helaas staat er nergens wat bij. Toevallig iemand uit belgie die een woord frans spreekt? :angel

Terug
Naar boven