• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa b gsi x16xe loopt slecht stationair

hallo,

alweer heb ik problemen met mijn corsa (x16xe) hij heeft een tijdje goed gelopen maar sinds kort lijkt het of hij aventoe op 3 pitten loopt/overslaat hij ploft dus ook een beetje uit de uitlaat.

zodra ik het gas in duw is het weg. ook bokt (danst) en houd hij in onder de 3 duizend toeren daarboven gaat ie als een banaan.

zal morgen even een filmpje posten.

wat ik al heb gedaan:

bobine vervangen

bougies

egr +- 5 maanden geleden

pakking van het inlaatspruitstuk.

ben echt ten einde raad hij heeft eigelijk altijd al niet mooi stationair gelopen maar dit is wel het toppunt het stuur en de koets van de wagen trilt behoorlijk mee hoor de nummerplaat op me kofferbak ook echt hard trillen.

wie heeft er nog suggesties of tips?

groeten,

Rick

Terug
Naar boven