• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B interieur verlichting, wat probleempjes

DarkNL08

Post veel
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 1,5 maand een Opel Corsa B GSI uit 1994, top auto'tje! Ben druk geweest met wat kleine dingen fixen en dat is tot nu toe allemaal goed gegaan..

Een paar dingen kom ik niet uit:

- Verlichting datum, tijd, temperatuur werkt niet (ook in fel licht zie ik niets op het display)

- Stand 4 van de blower doet het niet (heeft het wel 1 x gedaan)..

- Verlichting asbak, handschoenenvakje en achterbak doen het ook niet

Wat heb ik gedaan:

- Lampjes gecontroleerd van handschoenenvakje + achterbak, deze ziet er nog goed uit

- Alle zekeringen doorlopen, en zien er ook goed uit.

Kan het zijn dat ik wat over het hoofd zie?

Alvast bedankt!!

de schakelaars van je lampjes controleren, die willen (vooral bij de achterklep) wel eens slecht werken.

origineel gepost door 2e-c14nz

Hoe is de verlichting van je tellerbak? Niet dat je je dimmer uit hebt staan.

Verlichting van de tellerbak is prima! Heb de dimmer niet aanstaan, m.a.w. hij geeft dus maximaal licht.

Lampje van de asbak heb ik trouwens niet kunnen ontdekken, alleen de plek waar het licht moet doorlaten in de asbak.

Waar kan ik de schakelaar vinden voor de achterklep :)

Ok!! Zal er eens naar kijken :)

Denk dat ik alle interieur verlichting blauw ga maken.. denk dat een hoop mensen dat afgrijselijk gaan vinden :P

Hmm beetje draaien aan het lampje in 't handschoenenvakje heeft geholpen! :thumbup

Moet er nog een beetje aan klussen zodat hij het echt goed doet.. Kofferbak is me niet gelukt :( wat kan ik precies aan die pin doen??

Probeer eens de schakelaar bij de achterklep (rechts dacht ik) iets met de hand naar buiten te trekken.

Terug
Naar boven