• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

[Corsa B] Kachelweerstand...

warhamstr

Post vaak
Goedenavond kenners,

Ik heb het volgende aan de hand. Ik kan nergens de juiste kachel weerstand voor mijn Corsa (met airco) vinden...

Allemaal hebben ze een platte stekker met 4 pinnen. Maar ik heb deze:

10f1jig.jpg

:wtf

Is dit origineel? Alleen zo geleverd icm airco? En zo ja, waar ter wereld ga ik een andere weerstand halen voor een gunstige prijs. FSRS zet er apart bij dat hun weerstand voor Corsa's zònder airco is.

Demonteren is het probleem niet, het vinden van een nieuwe is lastig. Maar heb er ondertussen een van een sloper in zitten. 1,2,3 en 4 werkt weer. :thumb

Ik heb het zelfde probleem met onze corsa, maar nu moet hij morgen wel gekeurd worden, kan iemand het aan sluitschema geven zodat ik de stekker door kan verbinden voor de apk. Hij moet het op 1 stand doen. alvast bedankt

beetje laat reageren van me ,maar zit zo eens te lezen..jammer genoeg is dit voor mij nu ook aan de hand.
ook de kachelweerstand stuk.. , maar hoe krijg ik die er uit.??
gaat niet via de kant waar de stekker zit..

moet deze er uit via het intirieur filter gedaan ?
kan iemand mij daar iets meer van vertellen

corsa 1996 1,2
gr huug

Terug
Naar boven