• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa B uitlees probleem.

Hallo iedereen,

Mijn Corsa B heeft problemen met uitlezen als ik een paperclip tussen 5 en 6 verbind gaat het lampje maar 1 keer branden en daarna gaat het lampje uit en gaat vervolgens ook niet meer aan.

Is de computer kapot?

Me auto slaat niet meer aan maar vonkt wel en loopt ook gewoon een aantal seconden als ik benzine in de gasklep giet.

200 km geleden had de auto er ook al last van afslaan en niet starten enz toen heb ik het brandstoffilter vervangen en toen reed ik weer 200 km probleemloos.

Echter gisteren na een ritje van 70km ben ik ergens even gestopt en nadat ik na 1 uur terug was starten de auto weer niet.

En nu ook niet met een ander brandstof filter enz alleen als ik benzine in de gasklep giet loopt tie 3 seconden

Wat kan dit zijn dat ik hem niet kan uitlezen?

Brandstofpomp(relais) kapot? als je de auto op contact zet hoor je dan wel een pomp lopen (onder je achterbank?)

Mvg, Robin.

Ligt er aan of je m draaiend of met de motor uit probeert uit te lezen.

Bij mijn werkt het prima...

en of je natuurlijk een 10 of 16pins uitleesstekker hebt..

Willem

Terug
Naar boven