• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

[Corsa B]Verschil sierlijsten/spatbordranden GSI/NIETGSI?

EdGSI

Post vaak
Ben al een tijdje een sierlijst/spatbordrand kwijt op mijn GSI'tje. :thumbdown

Was al eens op de sloop gaan kijken , maar daar stond geen GSI. En dacht dat de sierlijsten van de gewone corsa niet op een GSI passen.

Maar nu keek ik vandaag op winparts , en daar zag ik maar èèn soort staan. :wtf

Zijn dit nu toch allemaal dezelfde ? Of zit er een verschil tussen de gewone & GSI sierlijsten ?

de randen achter zijn korter als je het 1ste model gsi hebt. de randen van een normale corsa passen dus niet.

De spatbordranden van het eerste type GSi zijn korter in verband met de sideskirts. Je kunt wel de normale randen nemen en deze tot de gewenste maat inkorten. Om ze de verdere GSi-look te geven zul je ze dan wel nog moeten filleren om de structuur eruit te krijgen en vervolgens spuiten in de kleur van je Corsa.

Terug
Naar boven