Na even geflirt te hebben met Dajax' Astra F station, besloten we om onze huidige auto op te knappen.
Echter, vandaag kwam er iets op ons pad wat toch wel interessant was.
Een Corsa B uit '97, 183dkm gelopen en met apk tot 2011.
Zijn vanavond wezen kijken en na overleg besloten de auto te kopen voor nog geen 900 euro.
De Corsa komt hier ook uit Enschede en het is een 1.2 8v.
Interieur ziet er nog retestrak uit. Daarnaast zijn de bekende punten allemaal hard en zonder roest.
Enigste puntjes zijn;
-deukje motorkap
-deukje achterklep + klein beetje roest
-middendemper lijkt me iets te lekken
Eens kijken of we binnenkort een zwart achterklepje kunnen vinden en wellicht een ander motorkapje.
Middendemper is geen probleem, ik heb nog een Supersport middendemper vervanger liggen.
Tevens heb ik ook nog een A-stijl carbon tellerhouder liggen met plasma olietemp. en oliedruk meters erin.
Die wil ik ook weer gaan monteren
FF wat foto's
We hebben al eerder B Corsa's gehad.
Hieronder de 2 die ons het meest dierbaar waren;
(deze zwarte hebben we toen verkocht, nog altijd spijt van gehad)
(oude corsa van bacardicorsa...waren we ook erg gek mee, erg spijtig dat ik 'm toen tegen de vangrail parkeerde :cry)
Echter, vandaag kwam er iets op ons pad wat toch wel interessant was.
Een Corsa B uit '97, 183dkm gelopen en met apk tot 2011.
Zijn vanavond wezen kijken en na overleg besloten de auto te kopen voor nog geen 900 euro.
De Corsa komt hier ook uit Enschede en het is een 1.2 8v.
Interieur ziet er nog retestrak uit. Daarnaast zijn de bekende punten allemaal hard en zonder roest.
Enigste puntjes zijn;
-deukje motorkap
-deukje achterklep + klein beetje roest
-middendemper lijkt me iets te lekken
Eens kijken of we binnenkort een zwart achterklepje kunnen vinden en wellicht een ander motorkapje.
Middendemper is geen probleem, ik heb nog een Supersport middendemper vervanger liggen.
Tevens heb ik ook nog een A-stijl carbon tellerhouder liggen met plasma olietemp. en oliedruk meters erin.
Die wil ik ook weer gaan monteren
FF wat foto's
We hebben al eerder B Corsa's gehad.
Hieronder de 2 die ons het meest dierbaar waren;
(deze zwarte hebben we toen verkocht, nog altijd spijt van gehad)
(oude corsa van bacardicorsa...waren we ook erg gek mee, erg spijtig dat ik 'm toen tegen de vangrail parkeerde :cry)