• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa C20XE op kenteken

Harjan

Post weleens wat
Weer een 2 liter corsa op kenteken. Vanochtend even heen gereden. Wat een stugge kerel. Hij had hem al hangen toen ik de smeer kelder niet op kon opkomen. Tsja, sorry meneer hij is een beetje laag. Nou, het lijkt wel een skelter. Maar goed, iets gas erbij en oortjes dicht en de machine stond op z'n plek.

Meneer ging meteen er onder, krijgt hij meteen een olie druppel op z'n harsers. Ik denk nu kan ik het wel vergeten. Ben maar even gaan ouwehoeren met een jonge die ik ken daar.

Later toen hij weer wat was afgekoeld maar weer eens terug gegaan. Hij vond alles er netjes uitzien en wou gaan wegen. Ben van 760 naar 830 gegaan met een volle tank.

Hij wou ook een blokkie om. Tsja, geen probleem. Later kwam hij naar me toe. Dikke prima zei die en ik mocht gaan betalen. Vandaag de verzekering ingelicht dus nu legaal spelen met de skelter.

747355ed.jpg

964e107f.jpg

ebdb1897.jpg

66a3f178.jpg

Terug
Naar boven