• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa D 2007 5 deurs achterlichten

Corsa_GSi

Woont hier bijna
Heb in 3 dagen 4x hetzelfde lampje moeten vervangen (links boven remlicht), het waren wel geen nieuwe die ik er in stopte, maar toch....

Heb altijd wel een lading lampjes liggen in de garage :jerry

Maar goed back on topic.

Klopt onderstaand lijstje met lamp types?

Dipped/Low Beam - H7

Full Beam - H1

Side/Parking - W5W

Front Fog Light - H11

Front Indicators - P21W

Rear Fog Light - P21W

Reversing Lamp - P21W

Rear Indicator - PY21W

Number plate light W5W

Stop/Tail Light - P21/5W

$(KGrHqIOKkIE4gocS8s,BOO-(Hb(Wg~~0_12.JPG

Als ik de layout van bovenstaande foto volg (boven naar beneden):

Remlicht P21W

Remlicht + gewoon licht P21/5W

Knipperlicht PY21W

Achteruitrijlicht, dit is een steek lamp, dus kan nooit volgens bovenstaande lijst een P21W zijn!

Mistachterlicht P21W

Aangezien het bovenste licht ook brand als je je gewone licht aanzet verwacht ik daar ook een P21/5W lampje eigenlijk :hmmz

sorry maar het interresseert niet wat wel of niet kapot gaat en wat er in de andere kant zit (zit overigens hetzelfde in), maar wil weten van andere D rijders of ze dezelfde type lamp erin hebben.

sorry hoor ik probeer alleen maar te helpen , want als alleen je linker kant kapot gaat misschien zit er wel een verkeerde lamp in ten opzichte van je rechterkant dus

sorry maar het interresseert niet wat wel of niet kapot gaat en wat er in de andere kant zit (zit overigens hetzelfde in), maar wil weten van andere D rijders of ze dezelfde type lamp erin hebben.

sorry hoor ik probeer alleen maar te helpen , want als alleen je linker kant kapot gaat misschien zit er wel een verkeerde lamp in ten opzichte van je rechterkant dus

Terug
Naar boven