• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa d more door

hallo, ik had me een tijd terug al aangemeld maar er was nog niks "nieuws" te melden over mijn auto. nu ben ik stap per stap op weg naar mijn droomcorsa, gezien de eerste echte grote update net gedaan is.

zoals ik hem kocht ongeveer:

o5ZTXCF.jpg

de corsa zelf , een 1300 CDTI met al redelijk wat opties vanuit de fabriek (airco, touch and connect radio met gps etc, lederen stuurwiel, cruise control, lichtmetalen velgen, getinte ruiten..)

enigste optische wat er tot nu gebeurd is zijn wat extra chrome latjes op de gril en voorbumper, en alle logo's van de kofferklep

mNP7xni.jpg

dNsf0zM.jpg

wat er wel al veel aan veranderd is, is het interieur:

muziekinstallatie. zelf gedaan , subkist zit verzonken in de bodemplaat

dfW6wd4.jpg

interieur zelf:

5hrcZmF.jpg

kp05dLZ.jpg

CbDBsJH.jpg

op dat raar iets in het midden van de achterbank moet je niet letten was iets met de camera (in het donker met flits gemaakt.

Terug
Naar boven