• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa GSI andere lucht filter

ik heb sins paar maanden een Corsa C GSI en nu wil ik er een andere lucht filter op hebben sommige zegge een green filter andere weer bmc cda of Dbilas Flowmaster luchtfilter maar wat is nu echt de beste zonder warme lucht aan te zuigen

Open luchtfilter levert zelden performance op, wel meer geluid. Beste is gewoon een goede (of de standaard) inlegfilter. Pas in elk geval op met inlegfilters die je moet olieen. Lucht massa meters zijn er nooit zo dol op...

Je vraagt wat het beste luchtfilter is, dat is wat er op hoort toen de gsi nieuw geleverd werd.

Zolang de filter een box er om heen heeft en voldoende koele lucht kan aanzuigen is het prima.

Dus geen open filter.

Een Green of K&N vervangingspaneelfilter doet al wonderen.

Of je gaat voor een Dbilas Flowmaster oplossing.

Zelf rijdt ik op de 400pk LET in de Corsa met een TX autosport carbonairboxfilter.

speedequipment is de dealer van dbilas in nederland en ja is voor een handig iemand makkelijk te doen.

Terug
Naar boven