• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

corsa rechter koel fan blijft aan.

beste forum leden.

ik ben sinds 2 weken in bezit van een corsa 1.2 16v sport. bouwjaar 1999 met 61000 op de teller. nou heb ik sinds gister het probleem dat mn fan aan blijft staan. (alleen de rechter als je voor de motorkap staat) kan niet vinden wat het probleem is.

kunnen jullie me misschien helpen?:hmmz

Is die fan niet rechstreeks geschakeld, zodat hij altijd aan is?

Hoe is het als je auto alleen op contact staat?

Is die fan niet rechstreeks geschakeld, zodat hij altijd aan is?

Hoe is het als je auto alleen op contact staat?

Als het goed is het niet jou fan, maar jou aanjager zoals wij dat noemen. Heb je eens gekeken onder jou motorkap, want als het goed is heb jij maar 1 fan. Ik heb ook airco beetje vreemd verhaal als je er 2 hebt

Als het goed is het niet jou fan, maar jou aanjager zoals wij dat noemen. Heb je eens gekeken onder jou motorkap, want als het goed is heb jij maar 1 fan. Ik heb ook airco beetje vreemd verhaal als je er 2 hebt

heren. bedankt voor de reactie's allereerst. nee het is niet de aanjager. zo dom ben k nou ook weer niet:P

ik had het vermoeden dat het een temp sensor was. en dit was inderdaad het geval.

net bevestigd door de opel garage. word morgen gemaakt:D

bedankt voor zover.

heren. bedankt voor de reactie's allereerst. nee het is niet de aanjager. zo dom ben k nou ook weer niet:P

ik had het vermoeden dat het een temp sensor was. en dit was inderdaad het geval.

net bevestigd door de opel garage. word morgen gemaakt:D

bedankt voor zover.

heb trouwens gelezen dat als je temp sensor kapot is je brandstof verbruik omhoog gaat omdat de choke aan blijft staan. kan dit kloppen? want haal met pijn en moeite de 1 op 13 op het moment.

dat is dan waarschijnlijk je thermostaat zoals bij mij.. dan word je blok niet goed warm en dan gaat je verbruik flink omhoog..

heb trouwens gelezen dat als je temp sensor kapot is je brandstof verbruik omhoog gaat omdat de choke aan blijft staan. kan dit kloppen? want haal met pijn en moeite de 1 op 13 op het moment.

Terug
Naar boven