• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Corsa uit 2001 er dingen drie lampjes branden en nu nood loop

Goedemorgen

ik heb een probleem met een Opel Corsa Uit 2001 14 16v gisteren ree ik op de snelweg 100 km per uur toen ging uit het niets de auto uit en gingen er drie lampjes branden een olielampje acculampje en motorstoringslampje nadat ik de auto opnieuw had gestart waren alle lampjes weg ik ben doorgereden om hem uit te laten lezen daar kwam uit lamp der zonden maar die is 2 maanden geleden vervangen door een originele van Opel de storing die de auto's aangeeft is er uitgehaald rijd auto weer prima sinds vandaag loopt de auto in noodloop en brand het lampje met een auto en een sleutel

Heeft iemand een idee wat het kan zijn

Hoor graag jullie

Mvg edje

Terug
Naar boven