• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

cruise control corsa c

denk dat het aan mijn interface ligt, als deze verbinding wil maken met de ecu begint hij te klikken/tikken. ik kan wel die test interface doen en die zegt dat hij goed is.

Richtingaanwijzer hendel met cruise control, koppeling schakelaar, bedrading, stekkers, opcom en veel tijd. en elektrische schema's.

Indien u al delen vinden en kom naar mij, ik kan het in het bouwen en programma het.

Kan dat uit een sloopauto gehaald worden en wat bedoel je met bedrading en stekkers, zit dit ak niet in de kabelboom verwerkt?

Is uw auto, beter als de stekkers weet je en de bedrading is op zijn plaats. Sommigen hebben het. sommige niet.

kheb op de sloop de hendel en de sensor gehaald, nu wilde ik hem programeren met de op-com en heb de bcm op active gezet maar hij werkt nog niet, moet ik nog meer aanzetten?? alleen kon ik net niet verder omdat de interface begint te klikken/ratelen...

Terug
Naar boven