hallo,
ik ben bezig met het opbouwen van cruise control op mijn astra g station 2.0 DTI. ik heb al heel wat onderzoek gedaan op internet. ben er achter dat m'n astra al een heel eind is voor bereid. koppelings-schakelaar en rem schakelaar zijn al aanwezig, en aangemeld. je zou zeggen andere knipperlicht hendel er in met cruise, maar dat zit niet zo eenvoudig. bij mij ligt er namelijk nog geen kabel met stekker in de stuurkolom, voor de cc. nu heb ik een filmpje op internet gevonden over hoe ze zelf die draden aanleggen. [youtube]
maar daar knippen ze in de bestaande bedrading van je ECU, nou ben ik daar niet z'n fan van i.v.m. storingen in je motor management. ik denk zelf dat er een andere professionelere weg is om die draden in je stuurkolom te krijgen. ben zelf monteur en kom soms rare storingen tegen door knippen en verbinden in draden. kan iemand mij vertellen waar en hoe ik die verbinding moet maken? heb al veel nagezocht op Duitse forums, omdat ze er daar veel van weten, maar duits is niet mijn beste taal. vandaar probeer ik het hier. alvast bedankt
Groeten jens
ik ben bezig met het opbouwen van cruise control op mijn astra g station 2.0 DTI. ik heb al heel wat onderzoek gedaan op internet. ben er achter dat m'n astra al een heel eind is voor bereid. koppelings-schakelaar en rem schakelaar zijn al aanwezig, en aangemeld. je zou zeggen andere knipperlicht hendel er in met cruise, maar dat zit niet zo eenvoudig. bij mij ligt er namelijk nog geen kabel met stekker in de stuurkolom, voor de cc. nu heb ik een filmpje op internet gevonden over hoe ze zelf die draden aanleggen. [youtube]
Groeten jens