• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

d-jettronic op lpg

pipo

Post veel
ik heb in mijn city een 2,8 liggen van ee commodore gse maar deze heeft niet meer de injectie er op zitten.:swear nu wil ik die er weer opbouwen maar er komt ook nog lpg in.iemand ervaring met d-jetronic met lpg:hmmz

gewoon doen!

en dan is het beste om de injectiebuis van een diplomat te pakken. want nu zit je met de GSE injectiebuis en de veerpoten.

origineel gepost door bettus accu

gewoon doen!

en dan is het beste om de injectiebuis van een diplomat te pakken. want nu zit je met de GSE injectiebuis en de veerpoten.

maar die zat er eerst toch ook op??

van een gse.

heb je geen ouwe foto s van de city??

ja dat zat er eerst ook op ja. maar nu krijg je er een gasmengstuk tussen, en dan kan het niet.

me vader heeft dat al een keer geprobeerd, hij vond namelijk dat ie ook teveel zoop:P

ik zal is voor je kijken naar foto's, ik moet ze alleen in scannen. aangezien ik zeker weet dat ik geen foto's digitaal heb:D

origineel gepost door bettus accu

ja dat zat er eerst ook op ja. maar nu krijg je er een gasmengstuk tussen, en dan kan het niet.

me vader heeft dat al een keer geprobeerd, hij vond namelijk dat ie ook teveel zoop:P

ik zal is voor je kijken naar foto's, ik moet ze alleen in scannen. aangezien ik zeker weet dat ik geen foto's digitaal heb:D

ja ik heb ze ook ooit gehad:Pof iig gezien.

zuipen doet hij iig:swear

en dan nu nog zelfs mt een 1,2 carborateur.daarom lpg er in:angel

mm, ik ben aant kijken naar foto's. maar ik eigenlijk geen foto's tegen met een kadett c 6.:wtf

alleen maar foto's van andere restauraties...:sleeping als ik ze een keer tegen kom post ik ze wel hiero...

Terug
Naar boven