miral astra
Post weinig
beste kadett rijders.
na een mooie tijd heb ik hem vandaag maar weer is uit de garage gehaald, het was mooi weer. dus cabrio eruit.
nu zou/moet ik hem dit jaar voor de APK doen, en wil ik het 1 en ander nog ff doen.
sinds ik hem heb remt hij echt waardeloos, motor kap wil niet goed dicht, en ik denk dat de homokineet stuk is, maar geen idee welke kant.
verder wil ik de veren en schok brekers verwissellen voor een verlagings set, niet veel lager maar wel stugger.
en anderre velgen er onder,wat er nu onder zit vindt ik niks.
dus iemand nog ideeen of velgen te koop die hier onder mooi zal staan?
de remmen wil ik ook aanpassen, wat zal hier onderpassen zonder te veel modificaties?
opzoek:
mooie velgen.
aandrijf assen (goeie)
verlagings set.
motorkap sluiting compleet + kabel en hendel.
remmerij die hier onder past
alle reactie's zijn welkom
na een mooie tijd heb ik hem vandaag maar weer is uit de garage gehaald, het was mooi weer. dus cabrio eruit.
nu zou/moet ik hem dit jaar voor de APK doen, en wil ik het 1 en ander nog ff doen.
sinds ik hem heb remt hij echt waardeloos, motor kap wil niet goed dicht, en ik denk dat de homokineet stuk is, maar geen idee welke kant.
verder wil ik de veren en schok brekers verwissellen voor een verlagings set, niet veel lager maar wel stugger.
en anderre velgen er onder,wat er nu onder zit vindt ik niks.
dus iemand nog ideeen of velgen te koop die hier onder mooi zal staan?
de remmen wil ik ook aanpassen, wat zal hier onderpassen zonder te veel modificaties?
opzoek:
mooie velgen.
aandrijf assen (goeie)
verlagings set.
motorkap sluiting compleet + kabel en hendel.
remmerij die hier onder past
alle reactie's zijn welkom