• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dagwaarde Calibra X20XEV (UPDATE 2-11....FOTO'S)

Mich

Post weleens wat
Heeft iemand hier enig idee wat de dagwaarde ongeveer is van een Calibra X20XEV? Bj. 1995

Niet veel bijzondere opties...auto heeft wel airco!!

Er is net iemand bij mij achterop geknalt, en de achterkant zit aardig in elkaar. Vandaar dat ik het even wil weten.

Kl#te is dat, gelukkig voor jou is de achterop komende schuldig (over het algemeen).

Schat ongeveer 1500/2000 euro.

Zeker kl*te...maar ja het is nou eenmaal gebeurd.

Ik heb een paar foto's genomen met de telefoon.

Even kijken hoe ik ze eraf krijg en dan zal ik ze wel even plaatsen.

Ik heb het pas nog gevraagd omdat ik mijn auto moest verzekeren ook een x20xev alleen dan uit `96 deze heeft een dagwaarde van 1300 euro. dus niet veel..

Er is er hier laatst één voor 75 euro weg gegaan, maar neem aan dat de dagwaarde iets hoger is..

Wel lullig voor je, hoop dat het mee valt met de waarde

origineel gepost door Rooie Richie

Is dat die Calibra, die je voor jezelf in orde gemaakt hebt? Jemig man, zonde!!

Yup!:cry

Baal als de ziekte.

Bij deze een foto...

391764361.jpg

Allebei de achterlichten zijn stuk, al is dat bij de linker niet echt goed te zien, maar er zit een barst in.

De rest behoeft geen uitleg denk ik.

origineel gepost door cali16vDTM

Ik heb het pas nog gevraagd omdat ik mijn auto moest verzekeren ook een x20xev alleen dan uit `96 deze heeft een dagwaarde van 1300 euro. dus niet veel..

:thumbdown daar wordt ik pas depri van!!

Hmm...denk dus dat ik dan blij mag zijn met...nou pak em beet...€750 tot €1000????

Km. stand heeft toch ook invloed op de dagwaarde dacht ik?

Wat was jouw km. stand destijds?

Die van mij is 214128

dat is helaas best een hoge km stand.

heb zelf ook een cali x20xev uit 94 met 185dkm op de teller dagwaarde van de auto 1170 euro.......

als ik je een kleine tip mag geven laat hem taxeren als de auto weer gemaakt is.

kost je bij sommige bedrijven 8,95 en geld voor 3 jaar zijn trouwens ook bedrijven die online taxeren wellicht een tip

dat is balen man, zeker een zure schade.

wat ook meetelt voor je dagwaarde is de staat van de complete auto, onderhoudsgeschiedenis en dat soort zaken.

overigens is deze schade zelf nog goed weg te werken met de juiste spullen.

heb zelf ook een gelijke schade eghad en daarbij werd de mijne economisch totall los verklaard.

heb toen zelf m`n achterkant terug geperst met een 10 tons hydraulische pers, bumperbalk vervangen en bumper gehaald en laten spuiten. nu is van de complete schade niets meer tezien en was voor een paar hinderd in totaal klaar.

grtz bjorn

Wat was jouw km. stand destijds?

Die van mij is 214128 [/quote]

mijn km.stand is 197.000 maar dat van dat taxeren zit ik ook over te denken want 1300 is niet veel voor een auto en ik denk wel dat ie veel meer waard is..

Nou ja...ik zie het wel...schadeformulier is al op de bus en tevens heb ik ook digitaal de schade al gemeld bij de verzekering.

Morgen nog even een telefoontje...even info inwinnen voor expertise.

origineel gepost door Mich

Yup!:cry

Baal als de ziekte.

Bij deze een foto...

391764361.jpg

Allebei de achterlichten zijn stuk, al is dat bij de linker niet echt goed te zien, maar er zit een barst in.

De rest behoeft geen uitleg denk ik.

Tjee Mich... Had je eindelijk een goeie... Zonde... Zolang jullie zelf maar niks hebben!

TIP: Als er enige letselschade is, dan hap niet te snel op een afhandeling ervan.

Zeker niet...

Letsel is er...Patries heeft flink last van haar nek.

Ziekenhuis heeft gezegd dat ze er waarschijnlijk flink lang last van zal houden.

zouden ze dit niet uit kunnen fouhne? of is dit te diep en gescheurd? ik weet nog een paar jaartjes geleden dit bij ons pa zn auto ook is gebeurt zie je niks meer van en scheelt een hoop kosten...

Of het gescheurd is weet ik niet..nog niet gekeken.

Volgende week Maandag gaat ie voor expertise, dan weet ik meer.

Bij deze het uitslag van de expertise....

Total loss verklaard ik krijg er €950,- voor:cry:swear:fy1

Maar ik ga proberen om m voor dat geld te (laten) repareren.

Dus bij deze, wie heeft er nog een achterbumper en achterlichten voor me voor een leuk prijsje?

Terug
Naar boven