• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dakdragers Vectra B Sedan 2000

Ik ben op zoek naar dakdragers voor mijn Vectra B uit 2000.

Nu zie ik er wel een paar op MP staan maar ben niet zeker of die gaan passen.

Uiteraard zoek ik later dan een dakkoffer erbij.

Wie heeft er nog dakdragers in de aanbieding?

En wie heeft er nog tips/ervaringen betreffende de aanschaf van dragers en koffer.

Alvast bedankt,

John

Ik heb toendertijd ook een stel 2e hands dakdragers gekocht op mp. Werkt prima. Heb ze hier nog wel ergens op zolder liggen. Heb inmiddels een vectra c waar ze niet op passen. Dus ze zijn over ;)

Grotefoto-LOZKNPFG.jpg

@DeKleineMan wrote:Ik heb toendertijd ook een stel 2e hands dakdragers gekocht op mp. Werkt prima. Heb ze hier nog wel ergens op zolder liggen. Heb inmiddels een vectra c waar ze niet op passen. Dus ze zijn over ;)

Grotefoto-LOZKNPFG.jpg

ik voel een PM aankomen.... :D :D

Hartstikke bedankt, maar ben inmiddels voorzien.

ben naar mijn Opel dealer gegaan en gevraagd of ze niet nog ergens een set hadden liggen, en warempel dat hadden ze.

Mocht ze meenemen voor een zacht prijsje. :D

@DeKleineMan wrote:Ik heb toendertijd ook een stel 2e hands dakdragers gekocht op mp. Werkt prima. Heb ze hier nog wel ergens op zolder liggen. Heb inmiddels een vectra c waar ze niet op passen. Dus ze zijn over ;)

Grotefoto-LOZKNPFG.jpg

Gingen die spanbanden om de dak-koffer niet klapperen tijdens het rijden?

Nee dat viel wel mee. Naast de koffer ligt ook nog een pvc buis waar m'n vishengels in lagen. Geen last van lawaai. Maar dit was ook tijdens een rondrit door Noorwegen waar (bijna) geen snelwegen liggen en je niet hard rijdt.

@DeKleineMan wrote:Nee dat viel wel mee. Naast de koffer ligt ook nog een pvc buis waar m'n vishengels in lagen. Geen last van lawaai. Maar dit was ook tijdens een rondrit door Noorwegen waar (bijna) geen snelwegen liggen en je niet hard rijdt.

Bedankt voor je antwoord

Terug
Naar boven