• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

daklijsten astra f station zonder de dakrails

lambo452

Post vaak
hallo

ik ben op zoek naar een set daklijsten voor mn astra f station..

heb er nu een railing op zitten maar vind het zonder mooier..

ik weet dat er astra's zijn die ori geen railing hebben.. maar diezijn moeilijk te vinden..

iemand tips of zoiets liggen???

hulp wordt zeer gewardeert

alvast bedankt voor de reacties

mvg benno

Astra`s zonder dakrailing hebben volgens mij dezelfde daklijsten. Er zit dan een schuifje in zodat je alsnog een dakrailing kan plaatsen.

Astra`s zonder dakrailing hebben volgens mij dezelfde daklijsten. Er zit dan een schuifje in zodat je alsnog een dakrailing kan plaatsen.

Ik heb zelf een Astra F station waar nog nooit een dakrailing heeft opgezeten. Hier zitten dus daklijsten op met 3 schuifjes per kant, zodat je alsnog een railing kunt plaatsen

Ik heb zelf een Astra F station waar nog nooit een dakrailing heeft opgezeten. Hier zitten dus daklijsten op met 3 schuifjes per kant, zodat je alsnog een railing kunt plaatsen

@Arjen wrote:Astra`s zonder dakrailing hebben volgens mij dezelfde daklijsten. Er zit dan een schuifje in zodat je alsnog een dakrailing kan plaatsen.

misschien zijn deze zo goed als hetzelfde.. maar als ik mijn railing eraf haal heb ik 2 lege stukken.. en die wil ik dus ook opgevuld hebben.. aan de voorkant op de plaats van de railing zou miss wel een schuifje kunnen maar aan de achterkant zit ie tegen mn acchterklep.. dus daar kan ik geen schuifje plaatsen.. dusja..

en heeft degene die een astra zonder dakrails heeft hier misschien een paar duidelijke fotos van.. zodat ik dit misschien zelf kan creëren???

thnx voor de reacties tot zover:D:D:D :thumbup :thumbup

@Arjen wrote:Astra`s zonder dakrailing hebben volgens mij dezelfde daklijsten. Er zit dan een schuifje in zodat je alsnog een dakrailing kan plaatsen.

misschien zijn deze zo goed als hetzelfde.. maar als ik mijn railing eraf haal heb ik 2 lege stukken.. en die wil ik dus ook opgevuld hebben.. aan de voorkant op de plaats van de railing zou miss wel een schuifje kunnen maar aan de achterkant zit ie tegen mn acchterklep.. dus daar kan ik geen schuifje plaatsen.. dusja..

en heeft degene die een astra zonder dakrails heeft hier misschien een paar duidelijke fotos van.. zodat ik dit misschien zelf kan creëren???

thnx voor de reacties tot zover:D:D:D :thumbup :thumbup

Terug
Naar boven