• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De blauwe opc bij jet cars

danny

Post weinig
http://link.marktplaats.nl/759276485" onclick="window.open(this.href);return false;

eergisteren ff wezen kijken daarzo.

Ik weet dat het de oplichtersbende van zuid is, maar besloot toch maar is te gaan kijken.

Ik kwam aan bij de eerste vestiging waar al wat ruzieende mensen stonden met een verkoper ( had niet anders verwacht )

Ik eindelijk iemand te pakken gekregen die normaal nl verstond en die me doorstuurde naar een ander depot van hun.

Man Man wat een zootje.

affijn ik zag hem al snel staan met zn blauwe kleur en liep erop af.

uiterlijk was die matig tot goed te noemen, 2 gladde voorbandjes en wat lichte roestplekjes op de randjes.

binnen in zag die er ook netjes uit, dus laat maar iemand komen met sleutels, ik wil het mee maken.

eenmaal gestart leek het dashboard wel een kerstboom alles ging aan uit etc etc alleen het mm lampje bleef constant branden

de motor klonk erg rauw en de de uitlaat leek er onder vandaan te vallen.

Ik loop naar dat terrein hulpje en zeg joh: heb je iets om uit te lezen.. ik word doorverwezen naar de volgende Turk,

ZEGT DIE HOEZO STORING HIJ LOOPT TOCH GOED MAAKT NIKS UIT, GEEFT NIETS IS MAAR SENSOR :wtf

Nu was ik toch al niet van plan om daar een auto te kopen, Maar dit sloeg echt werkelijk alles.

wat een onwetende sukkels zeg. als je iets verkoopt wimpel je mensen toch niet zo af of wel ?

Terug
Naar boven